A | B | C | Č | Ć | D | DŽ | Đ | E | F | G | H | I | J | K | L | LJ | M | N | NJ | O | P | Q | R | S | Š | T | U | V | W | X | Y | Z | Ž | # |
1 | Blues For Thad | 4:43 | ||||
2 | En Passant | 7:09 | ||||
3 | No Name Feature | 8:19 | ||||
4 | Zagreb 1999. | 7:01 | ||||
5 | Reunion | 7:45 | ||||
6 | Ljubav Je Magija | 5:29 | ||||
7 | Etude 125. | 6:38 | ||||
8 | Swing Analysis | 6:51 | ||||
9 | Dreamlight | 6:14 | ||||
10 | Najava | 0:19 | ||||
11 | Maestral (Live) | 10:51 |
Bogato glazbeno obrazovanje i iskustvo Antun Tomislav Šaban vješto koristi te na albumu Swing Analysis „svira“ glazbalo koje zovemo Jazz Orkestar, a za to treba osobita sposobnost i nedvojbeni talent. Vidi se da Šaban uživa u toj raskošnoj mogućnosti „sviranja“ cijelog orkestra i trud se isplati, stvorena je glazba koja je cjelovita, produhovljena, sinergična s autorovim zamislima i poimanjem onoga kako bi jazz orkestar trebao zvučati. Naravno, skladbe su nastajale tijekom niza godina i produkt su promišljanja i dovođenja do savršene forme.
Jedina obrada je skladba koju je napisao Michel Camilo „Dreamlight“, ostalo je sve Šabanov autorski rad. Ugodno je iznenađenje i osvježenje na albumu gostovanje glasovitog Ignacia Berroe u skladbama „Maestral“ i „No Name Feature“, i općenito, popis glazbenika koji su sudjelovali je doista znakovit: Emil Spruk, Arsen Ereš, Borna Šercar, Silvije Glojnarić, Davor Križić, Željko Kovačević, Tibor Kövesdi, Luka Žužić, Elvis Penava, Saša Nestorović, Tamara Obrovac, Julije Njikoš, Saša Borovec, Tadej Tomšič, Silvio Štingl…
Većinu skladbi nosi Jazz orkestar HRT-a, s kojim Šaban godinama ima plodnu suradnju. Tu su i tri snimke Slovenske radio televizije, s njihovim Big Bandom Šaban je također surađivao. Vrlo je moćna skladba „Zagreb 1999.“ koju izvodi Austrian Jazz Composers Orchestra, uz vrlo zanimljivu bas gitaru Tibora Kövesdia.
Jedina vokalna skladba „Ljubav je magija“ pokazala je raskošni talent Tamare Obrovac.
„No Name Feature“ je vrlo zarazna skladba, himnična, ritmična, ulazi u uši, dopadljiva već na prvih nekoliko slušanja!
"En Pasant", ima nježan i baladičan ugođaj, finu melodiju, budi razmišljanja, sentimentalnost…
Ponekad zna biti problem kad se slože skladbe iz različitih vremena nastanka, može se osjetiti autorska potraga, ponekad oscilacija…ali ovdje to nije slučaj, cijela priča mi zvuči povezano, ugođeno, ništa tu ne iskače iz konteksta. Taj spoj traganja iz mladosti do stvaralačke zrelosti Antun Tomislav Šaban odlično apsolvira i iako je album presjek finih godina stvaralačkog rada i iskustva, evropskom i svjetskom jazzu može komotno biti predstavljen kao cjelina nastala u ovom vremenu. Ovaj album je vrijednost i van naših granica, to sigurno, jer je rijetkost i u svjetskim okvirima, a za nas predstavlja doista biser kakvih imamo tek nekoliko u hrvatskoj jazz glazbi.
Dinko Husadžić Sansky