A | B | C | Č | Ć | D | DŽ | Đ | E | F | G | H | I | J | K | L | LJ | M | N | NJ | O | P | Q | R | S | Š | T | U | V | W | X | Y | Z | Ž | # |
1 | Blackthorn Is in Blossom | 3:09 | ||||
2 | Marigolds, That My Mother Planted | 3:59 | ||||
3 | My Dear Mother | 5:33 | ||||
4 | Oh, Girl | 2:47 | ||||
5 | Hutzul Girl Ksenia | 3:01 | ||||
6 | Moon in the Sky | 2:40 | ||||
7 | Kyiv Waltz | 6:02 | ||||
8 | Walking Around the Garden | 3:52 | ||||
9 | Do Not Ask Why My Eyes Are Teary | 5:06 | ||||
10 | Why Haven't You Come | 1:28 | ||||
11 | Blues for Ukraine | 4:47 |
Što Ukrajina i jazz imaju zajedničko? Baš ništa, barem do sad. Naime, jazz je toliko otvorena glazbena forma da će glazbenici koji djeluju u tom idiomu od najbanalnijeg pjesmiljka osmisliti grandiozno glazbeno djelo. Naravno, najvažnija u tim nastojanjima je njihova sposobnost improvizacije. Tako je i na ovom albumu koji donosi jazzističke izvedbe popularnih skladbi ukrajinskih autora ili ukrajimskih narodnih pjesama. Stvar je zakuhala producentica Irena Portenko, Ukrajinka koja je bila oduševljena prethodnim albumima trubača Boba Arthursa i gitarista Stevea LaMattine: “Jazz for Svetlana” i “Jazz for Molly”. Tri oca iz podnaslova su osobe iz njezine obitelji. Ona im je predložila širi popis iz kojeg su odabrali deset pjesama i prilagodili ih mainstream ili cool jazz pristupu. Neuobičajena formacija - duo gitara i truba - ne pruža velike mogućnosti i zato su sve izvedbe ostvarene istim pristupom koji najbliže možemo okarakterizirati kao komorno muziciranje. Radi se o ujednačenim izvedbama istog ugođaja, bez velike promjene u dinamici i iznenađenja u komunikaciji. Teme su ostavili prepoznatljivima, a improvizacije su introspektivne. Iako se radi o dobro osmišljenom spoju koji donosi opuštene izvedbe, pomalo smiješno doima se izvedba Arthursove skladbe “Blues for Ukraine”, jedine autorske i jedine vokalne, u kojoj pjeva sam Arthurs. Naime, u jazz kontekst nezgrapno se uklopio tekst “Ukraine, we love you...” koji šalje i političku poruku.
Davor Hrvoj