facebook
Twitter
Instagram

SoundGuardian

A B C Č Ć D Đ E F G H I J K L LJ M N NJ O P Q R S Š T U V W X Y Z Ž #
Give the Drummer Some


Bookmark

Data

Released Ožujak 2011
Format Albumi
Vrsta Rock / Hip-hop
Dodano Subota, 23 Travanj 2011
Žanr Hip-Hop
Length 46:37
Broj diskova 1
Edition date 2011
Država SAD
Etiketa Interscope
Catalog Number 001539402
Edition details Datum objave: 15. 3. 2011.; Snimano: 2008. - 2010.; Produkcija: Swizz Beatz, The Neptunes, DJ Khalil i RZA; Izvršni producent: Travis Barker
Tags

Review

Travis Barker, bubnjar u popularnom bendu Blink-182 i osoba koja je mnoge ostale izvođače naučila svirati bubnjeve za potrebe njihovih turneja, izdao je svoj prvi studijski album ove godine. Skoro svaku je pjesmu producirao, neke sam, a neke uz pomoć Swizz Beatza, The RZA-e, The Neptunesa ili DJ Khallila. Pjesme su uglavnom pretrpane gostima, a tu su mainstreamci Lil' Wayne, Snoop Dogg, Ludacris, Rick Ross, Busta Rhymes i alternativci Kid Cudi, The Cool Kids i Lupe Fiasco, između ostalih.

Kako, dakle, album zvuči? Pa, produkcija svakako nije loša, a posebno dobar dio su, pogađate - bubnjevi, dakako. Međutim, ova hrpetina gostiju ne pomaže albumu zapravo. Ovo ne zvuči kao neki jasno definirani album, gdje svaka pjesma ima svoju priču i svoje mjesto na albumu. U redu, nisu svi sposobni napraviti dobar konceptualan album. Ali, ukoliko se radi album bez jasnog koncepta, svakako treba nastojati izbjeći površan dojam koji Travis ostavlja ovim albumom koji zvuči kao kolekcija Blink-182 leftovera na koje je bio cilj staviti što više repera. Ovaj album bi zvučao apsolutno jednako da pjesmama promijenite redoslijed, izvadite neku s albuma ili izrežete nekog od gostiju s pjesme.

Početak albuma poprilično je slab. Can A Drummer Get Some? i Carry It i Knocking su poprilično slabe pjesme, a čak je i gori dojam kad idu jedna iza druge. If You Want It, sa Pharellom i Lupeom Fiascom, nešto je bolja od toga, ponajviše zahvaljujući gotovo uvijek izvrsnom Lupeu. Nasuprot prvoj, slaboj polovici albuma, druga je znatno bolja. Devil's Got A Hold je mračna i nešto manje površna od ostatka pjesama, Saturday Night je simpatična i zvukovno zanimljiva, a na njoj gostuje svima dragi Slash. Vrlo je dobra pjesma Let's Go na kojoj gostuju Busta Rhymes, Yelawolf i Twista, što vam odmah govori kolika će biti brzina njihovih strofa, a to albumu daje dinamiku koja mu iznenađujuće često zna splahnuti.

Cool Head kolaboracija je sa Kid Cudiem i dobro je da je on upravo na pjesmi gdje ima slobodne ruke za tekst i suradnju na produkciji i ne mora biti podređen drugim izvođačima, što znači da dotična pjesma zvuči kao neka od njegovih osobnih optimističnih himni. Just Chill je jednostavno vrlo dobra pjesma s refrenom Beaniea Sigela, a završna Beat Goes On throwback oldschool hip-hopu. Ipak, teško da ijedna pjesma ovdje može samostalno stajati i bivati odlična, a da ju ne usporedite s poprilično lošim ostatkom albuma.

Ovaj će se album svidjeti ljubiteljima hip-hopa u svakom obliku, od oldschoola to alternative i rap-rocka, no opet, ukoliko od albuma tražite nešto više od kolekcije pjesama koje jedna s drugom nemaju veze (dakle, kompilacija, a ne album), predlažem da ga zaobiđete. Bez brige, bit će u budućnosti zasigurno dobrih rap-rock albuma, za klasu boljih od ovog (ili Lil' Wayneovog ReBirtha).

Mislav Živković

Hits 733

Posljednje recenzirano - Jazz

Posljednje recenzirano - 42