facebook
Twitter
Instagram

SoundGuardian

A B C Č Ć D Đ E F G H I J K L LJ M N NJ O P Q R S Š T U V W X Y Z Ž #

Data

Released Lipanj 2018
Format Kompilacije
Vrsta Indie rock / Alternative/Indie Rock
Dodano Srijeda, 05 Prosinac 2018
Žanr Rock
Broj diskova 1
Edition date Lipanj 2018
Država SAD
Etiketa Side One Dummy Records
Edition details Datum objave: 15. lipnja 2018.
Tags The Gaslight Anthem

Review

Dinamika prijelaza s glasnog na tiho nije isforsirana, pozadinski ahh-ahh uzdasi pogođeni su u pravom trenutku, crkvena zvona u uvodnoj pjesmi zvuče kao da nam se Bog obraća kroz njih. Ove pjesme su mahom jednostavne, ali izvedene su bez greške. Fallon i gitarist Alex Rosamilia imaju jedan poseban performans (uglavnom na tišim dijelovima) u kojem gitarama stvore blistave harmonije koje se potom međusobno isprepliću, oslobađajući svu svoju intrigu na jedan sasvim nenapadan način. A kada gitare tijekom refrena uđu u usijanu borbu ,nastane jedan ubojiti trenutak koji nas obara s nogu, jer prošlo je previše vremena otkad je itko to uspio izvesti s takvim stilom.“

Ovako je Pitchfork 2008. opisao „The '59 Sound“, jedan od najpopularnijih albuma sastava Gaslight Anthem, koji ove godine slavi desetu godišnjicu od izlaska. Kako je bend to odlučio proslaviti? Kompilacijskim albumom „The '59 Sound Sessions“, na kojem možemo pronaći šest pjesama s prethodno navedenog albuma uz tri donekle nove pjesme.

Kako to sve skupa izgleda (zvuči)?

Originalne pjesme pronalazimo u donekle drukčijem aranžmanu, no ipak – ne znatno. Primjerice: „Great Expectations“, „The Patient Ferris Wheel“ i „Miles Davis & The Cool“ ovdje nalazimo u studijskoj verziji, s pomalo naglašenijim sirovim punk zvukom, ali to je to. Ono što je dobro: Fallonov vokal više dolazi do izražaja. Ono što je loše: tek neznatan odmak od originalnog izdanja kojim su neke stvari malo i pokvarili – rekla bih da instrumentalno to ipak nije na razini albuma iz 2008.

Ono što je zanimljivo i zapravo jedino vrijedno spomena su tri stvari koje ne možemo naći na „The '59 Sound“, a to su „Placeholder“, „Our Father's Sons“ i „God's Gonna Cut You Down“. „Placeholder“ je zanimljiva pjesma po tome što  je njezin bridge refren u „Old White Lincoln“. „Our Father's Sons“ izašla je 2011. na iTunes Sessions; neki dijelovi kao da su prisutni u „Placeholder“ – možda je „Our Father's Sons“ početna ideja koja je potom pustila svoje korijene u „Placeholder“?

Ono što bih izdvojila kao highlight albuma je obrada Cashove „God's Gonna Cut You Down“, koja je prvotno izašla u sklopu „All Aboard: A Tribute to Johnny Cash“ kompilacije.  Dakle ni ta pjesma nije najnovija, ali Johnny Cash u izvedbi Gaslight Anthema, odnosno mračni blues koji otpjevan Fallonovim vokalom poprima neku prijeteću dimenziju svakako je nešto što plijeni pažnju.

Na albumu nekih značajnijih noviteta nema; svodi se tek na pjesme s legendarnog albuma u nešto drugačijem ruhu uz još tri pjesme koje su konačno pronašle svoje mjesto na jednom albumu. Ipak, lijep je to način za obilježiti desetu godišnjicu od „The '59 Sound“, a i zasigurno će pronaći svoje mjesto na playlisti ili pak polici onih najokorjelijih fanova.

Andrea Basić

Hits 676
The B-Sides « The B-Sides The Gaslight Anthem Kompilacije Kronologija

Posljednje recenzirano - Jazz

Posljednje recenzirano - 42