A | B | C | Č | Ć | D | DŽ | Đ | E | F | G | H | I | J | K | L | LJ | M | N | NJ | O | P | Q | R | S | Š | T | U | V | W | X | Y | Z | Ž | # |
1 | Shit Mirror | 3:06 | ||||
2 | Ahead of Ourselves | 3:30 | ||||
3 | Play the Goddamned Part | 4:51 | ||||
4 | God Break Down the Door | 4:14 | ||||
5 | I'm Not from This World | 6:41 | ||||
6 | Over and Out | 7:49 |
Što je „Bad Witch“? EP? Album? Ni sam Trent Reznor nije sasvim siguran; plan je bio da to bude treći EP trilogije koju uz njega čine „Not the Actual Events“ i „Add Violence“. Na kraju je to ispao album (doduše, bendov najkraći dosad).
„Bad Witch“ rezultat je želje benda, odnosno Reznora i Rossa da naprave nešto nepredvidivo i uzbudljivo, rezultat je razmišljanja izvan okvira. Tako je početni koncept od jednog većeg albuma razlomljen na tri komponente: dva EP-ja i jedan album. Ono po čemu „Bad Witch“ odskače od dosadašnjeg rada su elementi jazza uvedeni saksofonom. Tu je naravno i taj specifični Nine Inch Nails industrijalni zvuk koji u ovom izdanju, prema brojnim kritikama, strašno podsjeća na Bowiejev posljednji album, „Blackstar“.
Album žestoko otvara „Shit Mirrror“, eksplozivna 'stvarčina' koja odmah na samom početku dokazuje kako je Nine Inch Nailsima jedna godina od posljednjeg izdanja sasvim dovoljna da nam predstave novi bombastičan materijal. Uvodna stvar po zvuku podsjeća na sve što je Reznor radio posljednjih tridesetak godina karijere: svojevrsni presjek Nine Inch Nails diskografije u trajanju od 3 minute. Sljedeća stvar, „Ahead Of Ourselves“ jednako je uvjerljiva. Malo više 'catchy' i plesnija od prve, sa snažnim refrenom, mračnim zvukom bubnjeva i naglim usporavanjem tempa da bi završila sa fadeout-om stvara hipnotično ozračje.
„Play the Goddamned Part“ uvodi već spomenute dionice saksofona, dok je „I'm Not From This World“ ambijentalno djelo koje nema toliko padova i uspona koliko je to jedna kontinurirana, namjerno otegnuta industrijalna stvar.
Vjerujem da kritičari povlače paralelu s Bowijevim „Blackstarom“ najviše na temelju pjesme za koju bih rekla da je reprezentativna stvar ovog albuma – „God Break Down the Door“. Također s elementima saksofona, ova pjesma daje zvuk viziji kaosa: odaje dojam 'nabacanosti' - kao da slušate nekoliko pjesama različitih stilova simultano.
„Over and Out“ finale je jezivog izdanja koje prikazuje Reznora u svjetlu istinskog umjetnika: podulji intro zavara vas da je riječ o instrumentalu, no zapravo je utiliziran kao priprema terena za Reznorove evokativne riječi: „Time is running out…I don't know what I'm waiting on“ – ovdje vokal također neodoljivo podsjeća na Bowieja.
„Bad Witch“ dokazuje kako godine nisu utjecale na Reznorovu sirovost, umjetničku viziju i sklonost eksperimentiranju: vjerujem da ne griješim kad kažem kako svesrdno odobravanje albuma od strane fanova i kritike svrstava ovo kratko izdanje u remek djela Nine Inch Nailsa.
Andrea Basić
« Hestiation Marks | Nine Inch Nails Albumi Kronologija | Ghosts V–VI » |