A | B | C | Č | Ć | D | DŽ | Đ | E | F | G | H | I | J | K | L | LJ | M | N | NJ | O | P | Q | R | S | Š | T | U | V | W | X | Y | Z | Ž | # |
- | CD 1. | 0:00 | ||||
1 | Natrag u garažu | 4:12 | ||||
2 | Telegram sam | 3:49 | ||||
3 | Kad sam imao 16 | 3:20 | ||||
4 | Ja sam | 2:59 | ||||
5 | Bomba | 3:55 | ||||
6 | Nema nje | 3:39 | ||||
7 | Rano jutro | 3:50 | ||||
8 | Totalno sam lud | 3:23 | ||||
9 | Frida | 3:48 | ||||
10 | Bunim se, bunim se | 2:23 | ||||
11 | Ponekad | 4:45 | ||||
12 | Lagano padam | 4:31 | ||||
13 | Ona odlazi | 4:58 | ||||
14 | Boby | 3:43 | ||||
- | CD 2. | 0:00 | ||||
1 | Tužni lutak | 5:53 | ||||
2 | Bejbi | 2:43 | ||||
3 | Ja volim samo sebe | 4:16 | ||||
4 | Osjećam se haj | 3:38 | ||||
5 | Ona ludo pati | 2:37 | ||||
6 | Mila | 5:25 | ||||
7 | Pinokio | 3:47 | ||||
8 | Ramona | 3:24 | ||||
9 | Nebo | 4:25 | ||||
10 | Sexy magazin | 3:58 | ||||
11 | Supstance | 3:28 | ||||
12 | Donna | 3:36 | ||||
13 | Iste stvari | 6:22 | ||||
14 | Leteći odred | 5:32 | ||||
- | DVD | 0:00 |
Kada se sjetim svog prvog koncerta Psihomodo Popa u Kulušiću tamo negdje oko 1990. i ogromne mreže koja je dijelila pozornicu od publike, a Gopcu služila kao poligon za penjanje i vješanje ženskog donjeg rublja, malo se toga promijenilo. Gobac se prestao skidati, a band je uveo zreliji no jednako domišljat način zabave publike.
Ne robujući stereotipima, već su prvi koncerti u zagrebačkom kazalištu Gavella bili pun pogodak, a da ni 20 godina kasnije, Psihomodo ne posustaje. Na svakom albumu nađe se nekoliko hitova koji brzo ulaze u uho i pamte se.
Režija je izvrsno pokazala kako koncert izgleda s pozornice, bolje nego da ste u prvom redu, a pokazuje i sliku koju vidi bend i ona je - čarobna: prepuna dvorana ljudi svih uzrasta, u izvrsnom raspoloženju i koji svi plešu u glas pjevaju s osmjehom na licu.
Dragocjenost koju čuva ovaj set leži u prostorvremenskom prikazu glazbene scene koja ima stila i energije. I dok oni na pozornici imaju na pretek ideja i ne libe ih sprovesti u djelo, oni u parteru to prepoznaju i spoj to dvoje daje fantastičnu kemiju, eksplozivnu reakciju koja traje koliko i koncert.
I upravo je ta hrabrost koju Psihomodo ima i ne boji se isprobavati ideje, daje šarm i napetost njihovim koncertima. Znali su imati vatromet u zatvorenom (maloj dvorani Doma sportova), a u prestižnu Gavelli su uz svoj rockerski zvuk potpomognut Napalm djevicama nove generacije spojili s umilnim glasovima sve poznatijeg djevojačkog zbora Mozartine, te marionetom i njenom lutkaricom Ivanom Vukičević. Kod Psihomoda, sve to izgleda toliko prirodno i dobro da se možete pitati kako se to već netko nije sjetio.
Još jednom, Psihomodo je bend koji ne radi loše stvari i koji ne poznaje neuspjeh, jer se prvenstveno prema sebi i svojoj publici odnosi izrazito otvoreno i iskreno, a ima ekstrovertiranog frontmena koji ima idealan omjer IQ i EQ-a koji mu treba da iz svake situacije izvuče ono najbolje ili preokrene svaku situaciju u korist nastupa. To svakako ne bi bilo moguće bez dobre podrške ostalih glazbenika u bendu, a ta sinergija njih petoro nadahnjujuća je, samo obratite pažnju.
Predstavljanje ovog izdanja upriličeno je u zagrebačkom Katranu, i opet na potpuno nov i drugačiji, neočekivani način, potvrđujući sve što je gore napisano, a o čemu je Soundguardian već pisao. Prema svemu viđenom i doživljenom od Psihomodo Popa u posljednjih 30-ak godina, mogu sa sigurnošću reći da se njihovi koncerti ne smiju zaobići. kako zbog glazbe, tako i zbog atmosfere, a ako ste ikada bili na i jednom, ovaj set izvrsni je podsjetnik na te trenutke pune pozitivne energije.
3-dijelni set od 2 CD-a i 1 DVD-a, dizajnerski je izvrsno odrađen i dolazi s podebljom knjižicom punom slika s koncerta i osvrtima kritičara, te poimence predstavlja sve sudionike koncerta.
Antonija Jelić
« Ćiribu Ćiriba | Psihomodo Pop Albumi Kronologija | Digitalno nebo » |