A | B | C | Č | Ć | D | DŽ | Đ | E | F | G | H | I | J | K | L | LJ | M | N | NJ | O | P | Q | R | S | Š | T | U | V | W | X | Y | Z | Ž | # |
1 | Atticus Ross | Immigrant Song | 2:48 | |||
2 | Atticus Ross | She Reminds Me Of You | 4:25 | |||
3 | Atticus Ross | People Lie All The Time | 4:11 | |||
4 | Atticus Ross | Pinned And Mounted | 5:04 | |||
5 | Atticus Ross | Perihelion | 6:02 | |||
6 | Atticus Ross | What If We Could? | 4:08 | |||
7 | Atticus Ross | With The Flies | 7:42 | |||
8 | Atticus Ross | Hidden In Snow | 5:19 | |||
9 | Atticus Ross | A Thousand Details | 3:59 | |||
10 | Atticus Ross | One Particular Moment | 7:01 | |||
11 | Atticus Ross | I Can't Take It Anymore | 1:48 | |||
12 | Atticus Ross | How Brittle The Bones | 1:49 | |||
13 | Atticus Ross | Please Take Your Hand Away | 6:00 | |||
1 | Atticus Ross | Cut Into Pieces | 4:03 | |||
2 | Atticus Ross | The Splinter | 2:33 | |||
3 | Atticus Ross | An Itch | 4:09 | |||
4 | Atticus Ross | Hypomania | 5:48 | |||
5 | Atticus Ross | Under The Midnight Sun | 7:01 | |||
6 | Atticus Ross | Aphelion | 3:34 | |||
7 | Atticus Ross | You're Here | 3:29 | |||
8 | Atticus Ross | The Same As The Others | 3:09 | |||
9 | Atticus Ross | A Pause For Reflection | 4:12 | |||
10 | Atticus Ross | While Waiting | 2:18 | |||
11 | Atticus Ross | The Seconds Drag | 4:34 | |||
12 | Atticus Ross | Later Into The Night | 4:56 | |||
13 | Atticus Ross | Parallel Timeline With Alternate Outcome | 6:33 | |||
1 | Atticus Ross | Another Way Of Caring | 7:03 | |||
2 | Atticus Ross | A Viable Construct | 3:15 | |||
3 | Atticus Ross | Revealed In The Thaw | 2:47 | |||
4 | Atticus Ross | Millennia | 1:20 | |||
5 | Atticus Ross | We Could Wait Forever | 4:22 | |||
6 | Atticus Ross | Oraculum | 8:21 | |||
7 | Atticus Ross | Great Bird Of Prey | 5:19 | |||
8 | Atticus Ross | The Heretics | 5:20 | |||
9 | Atticus Ross | A Pair Of Doves | 2:02 | |||
10 | Atticus Ross | Infiltrator | 7:04 | |||
11 | Atticus Ross | The Sound Of Forgetting | 2:30 | |||
12 | Atticus Ross | Of Secrets | 3:26 | |||
13 | Atticus Ross | Is Your Love Strong Enough? | 4:30 |
Ovo je produkt petnaest mjeseci rada i vjerojatno prvi soundtrack koji traje dulje od samog filma kojem daje podlogu. Reznor i Ross izvukli su trideset i devet stvari iz sebe u dva sata i pedeset i četiri minute dok je David Andrew Leo Fincher svijetu dao dva i trideset i osam.
Sva ta hrpa glazbe ovdje je i prednost i problem. Prednost jest zato što stvarno dobiješ ogromnu minutažu na tri diska za male pare. Nedostatak? Pola ovoga je prosjek, kvalitativno gledano, u odnosu na ostatak što je znao izlaziti iz Reznora na papir i sintesajzere čak i kad imaš na umu da na filmu glazba bude u sekundarnom fokusu1 i tu služi da scenu pojača. Tako je, recimo, Under the Midnight Sun scene jačala četiri puta; Hidden in Snow, Aphelion2, You’re Here i Great Bird of Prey3 tri, njih još par po dva puta, a četrnaest stvari ovdje uopće nije ubačeno u završnu montažu. Ove koje jesu pojavljuju se skraćene osim prve i posljednje.
Prva i posljednja su i jedini singlovi. Na ideju za Immigrant Song došao je Fincher, a Aticcus i Trent nisu bili previše oduševljeni idejom da se kopa po klasiku. Na kraju je dobro i ispalo jer Karen O (iz nekad popularnih Yeah Yeah Yeah’s) vrišti dobro kao Robert Plant, a beat ispod nje vozi kroz mrak. Na Mreži pluta informacija da je naplavljeno oko 460 verzija dok nisu svi bili zadovoljni. Za Bryan Ferryjevu pjesmu potrošno je manje take-ova i ako će How to Destroy Angels na prvom albumu biti aranžirani ovako - biti će to popularna ploča kod ljudi koji vole introspektivno plesati i na to pitanje (Is Your Love Strong Enough?) odgovarati sa “Ponekad jest, a ponekad i nije.”
Za razliku od glazbe za The Social Network ovdje orkestracija nema i zato vjerojatno neće biti niti novog Oscara što jedan drone soundtrack zapravo i ne treba. Fincher je napravio napeti film o data miningu i praktičnom šovinizmu, a ova dvojica su mu dala adekvatno tamnu podlogu koja većinu vremena gradi napetost4 dok Lisbeth srče podatke s tuđih macova. Čovjek bi mislio da će od svih unix sistema koristiti neki otvoreniji od jednog Snow Leoparda.
Antonio Hadrović
__________________
1Ima tu još bendova koji su probali raditi za film: Air su pisali The Virgin Suicides, Daft Punk su radili Tron, a Chemical Brothers film Hanna. Od sva tri najbolji je prvi jer je jedini u naslovu obećao i na kraju ispunio. Pet od pet.
2Afel ili točka u kojoj je, po elipsi, planet najdalje od Sunca; perihel je suprotno. Prvi shvatio Johannes Kepler i zbog toga nije gorio.
3Ptica grabljivica, a postoje dvije vrste - Romulanska i Klingonska.
4Pošto su skladali bez scenarija, ali s pročitanom knjigom, ideja je bila dati Fincheru neku vrstu banke zvukova koju će on koristiti kako mu za koju scenu paše. Zato postoji još jedna verzija na dva diska koja ima 84 minute i samo originalnu glazbu. Zove se Award Show Sampler.