A | B | C | Č | Ć | D | DŽ | Đ | E | F | G | H | I | J | K | L | LJ | M | N | NJ | O | P | Q | R | S | Š | T | U | V | W | X | Y | Z | Ž | # |
1 | Balance | 6:57 | ||||
2 | Flow | 10:32 | ||||
3 | Bittersweet | 7:06 | ||||
4 | Tilt | 10:57 | ||||
5 | Blues Nocturne | 5:27 | ||||
6 | Michele | 4:06 | ||||
7 | One Last Fling | 6:41 | ||||
8 | Find Your Way | 6:34 |
Uz trojicu ključnih glazbenika u ostvarenju ovog albuma: aranžera i dirigenta Byrona Olsona, hornista Adama Unswortha i trubača i krilničara Johna Vanorea, na snimanju su sudjelovali glazbenici poznatiji od njih: tenor saksofonist Bob Malach, pijanist Bill Mays, kontrabasist Mike Richmond i bubnjar Danny Gottlieb, te orkestri sastavljeni od gudača i svirača puhačkih glazbala koja se rjeđe sviraju u jazzu: flautista, fagotista, klarinetista, oboista i svirača engleskog roga. Osim toga sviraju ih klasičari okupljeni za ova snimanja koja su se održala u Philadelphiji (2009.) i New Yorku (2011.). Razlog tome je postizanje zvuka bliskog third streamu, podžanru koji je nastao 1950-ih kad su klasično obrazovani glazbenici spajali elemente jazza i tzv. ozbiljne glazbe dvadesetog stoljeća. Hvale vrijedno ostvarenje, budući da glazbenici u današnje doba sve rjeđe ostvaruju takve projekte, zbog teške, prvenstveno financijeske situacije, ali i karaktera glazbe koji nalaže dugačke i sveobuhvatne pripreme. Aranžmane je napisao i orkestrima na snimanju ravnao Olson (tek jedan aranžman napisao je Unsworth). Njih su dvojica ravnomjerno zastupljeni i kao skladatelji, dok je Vanone producirao album. Radi se o nježnim, uglavnom baladnim, ili izvedbama u srednjem tempu, glazbe treće struje s mekanim prelazima iz jazza u klasiku i obrnuto, te solima u kojima se stapaju oba idioma. Sjajno uravnoteženo, upravo kako to naslov albuma sugerira. U nekim segmentima glazba podsjeća na neka povijesna ostvarenja, primjerice kultni album žanra “Focus” Stana Getza, ali i na filmsku glazbu, primjerice onu iz noir filmova iz 1950-ih.
Davor Hrvoj