A | B | C | Č | Ć | D | DŽ | Đ | E | F | G | H | I | J | K | L | LJ | M | N | NJ | O | P | Q | R | S | Š | T | U | V | W | X | Y | Z | Ž | # |
1 | I Thought About You | 3:48 | ||||
2 | When Day Is Done | 4:06 | ||||
3 | It Had to Be You | 4:08 | ||||
4 | Musings / Improv, #1 | 3:39 | ||||
5 | Just One of Those Things | 3:42 | ||||
6 | Summer Wind | 3:46 | ||||
7 | My Foolish Heart | 4:24 | ||||
8 | Embraceable You | 3:43 | ||||
9 | Improv, #3 | 3:09 |
Kako spojiti Franka Sinatru i Djanga Reinhardta, pjevača i gitarista, tipičnog Amerikanca i tipičnog Europljanina, uglađenog šminkera iz visokog društva i Roma koji ne drži do konvencija? Zašto ih spajati kad znamo da stvaralaštvo jednog nema puno dodirnih točaka s onime drugaga? Stvar je u tome da su kompatibilni u maštarijama gitarista i pjevača Rocha Lockyera i da ih on obojicu iznimno cijeni. Zato je izmaštao kako bi zvučali da su ostvarili suradnju i obradio je pjesme iz njihovih repertoara, među ostalima “Embraceable You”, “Just One of Those Things” i “My Foolish Heart”, a uvrstio je i dvije vlastite. Što se tiče Sinatre, on mu je bliži jer dolazi iz njegovog, američkog backgrounda, ali Django - iako je uz vlastite skladbe izvodio američke standarde - i gypsy swing, stil koji je izumio, tipične su europske priče i Amerikancima nije tako jednostavno rekonstruirati taj milje, a da zvuči uvjerljivo, barem što se tiče oponašanja izvornog zvuka. Radili su posvete Djangu i američki jazzisti, primjerice saksofonist James Carter ili violinistica Regina Carter, ali to je uvijek bilo u kontekstu suvremenog jazza, tek s prizvukom gypsy swinga, i to je imalo smisla. Lockyerov pokušaj donosi upravo taj zvuk, posebice govorimo li o sviranju gitare, ali i violine koju svira Ben Powell. To je ujedno najjači argument ovog albuma. Uz njih dvojicu u snimanju CD-a sudjelovali su klarinetist Rob Hardt i kontrabasist Ed Bennett. Vokalni dio, onaj koji je posvećen Sinatri, posve je druga priča. Lockyer je glazbenik iznimne muzikalnosti, sjajan gitarist, ali u odabiru vokalnog pristupa pogriješio je razdoblje i milje. Naime, na ovom albumu pjeva retro, možda i preretro, u stilu popularne glazbe s kraja devetnaestog i početka dvadesetog stoljeća, u maniri salonske glazbe, a to svakako nije ono uz što vežemo uz Sinatru.
Davor Hrvoj