Length 48:05
Edition date Veljača 2019
Etiketa Forty Below Records
Catalog Number FBR 022
Edition details objavljeno: 22.2.2019.; producenti: John Mayall i Eric Corne; snimano: siječanj - veljača 2019. - Forty Below Studios i Studio 606, Northridge, California, SAD
Tags John Mayall Forty Below Records Eric Corne

Sa svojih nepunih 86 godina života John Mayall ne posustaje, on stalno radi, kako u studiju, tako i na koncertima. Njegova misija popularizacije i promocije bluesa ne staje od ranih 60-ih godina prošlog stoljeća.
Forty Below Records izdaje njegov novi studijski album "Nobody Told Me", koji će svojim sadržajem ostaviti bez teksta apsolutno sve poklonike ovog glazbenog stila. Moram priznati da zahvaljujući radijskom promotoru Rick Lusheru već duže vrijeme uživam u snimljenim materijalima.

John Mayall sa svojom karijerom dužom od pola stoljeća imponira svima onima koji znaju što Mayall predstavlja u svijetu bluesa. Kroz njegove Bluesbreakerse prošli su svi oni koji su kasnije nešto značili i u rocku i bluesu. Primjerice samo gitaristi koji su svirali s Mayallom pa sve do basista i bubnjara. Vi svi jako dobro znate tko su oni poimence pa ih namjerno neću nabrajati. Na ovom albumu Mayall si osigurava izuzetnu listu specijalnih gostiju, evo ih redom: Todd Rundgren, Little Steven Van Zandt iz The E Street Banda, Alex Lifeson iz Rusha, Joe Bonamassa, Larry McCrey i Carolyn Wonderland. Uz njih tu je i Mayallova dinamična ritam sekcija Greg Rzab na bas gitari i Jay Davenport na bubnjevima, te Billy Watts (Lucinda Williams) na ritam gitari i Mayallova redovita puhačka sekcija. Album su zajednički producirali Mayall i osnivač Forty Below Recordsa Eric Corne u studiju The Foo Fighters 606 na istoj legendarnoj konzoli Sound City Neve, gdje su nekadašnji Mayallovi kolege iz banda Fleetwood Mac snimali dijelove svog najprodavanijeg albuma "Rumours".

U malo više od 48' Mayall i ekipa snažno "drmaju". Nema tu neke uvijenosti, filozofije, ovdje se praši 100% blues, svirka samo klizi i iz skladbe u skladu taj sveopći blues "feeling"samo postaje sve veći i veći. Deset pjesama itekako snažno odašilju tu poruku Mayallove trajnosti kroz proteklih pedeset godina.A tu i sam Mayall kaže:“This project has been a true labor of love for me and I can’t wait for people to hear the fireworks that took place.”

John Mayall, kum britanskog bluesa, jedan je od svakako najvećih blues glazbenika svoje generacije. Nakon što je radio sa zvjezdanom linijom svjetski poznatih glazbenika tijekom svoje profesionalne karijere i kada ste već mislili da je red da u svojim osamdesetim godinama života otiđe u mirovinu. On to ignorira i ide samo dalje, i evo ga pred nama je njegov novi studijski uradak, kojim Mayall samo stavlja pečat, koji nam govori tako se to radi. Pa tako, odmah na otvorenju albuma u pjesmi "What Have I Done Wrong" gitaru svira Joe Bonamassa a jednako tako ponovo se pojavljuje u skladbi " Delta Hurricane", tu je i mladi blues glazbenik Larry McCray koji obilježava "Moon is Full" i "The Hurt Inside". Alex Lifeson iz Rusha to čini u skladbama "Evil" i "Here to Stay". Steven Van Zandt iz The E Street Band pruža nam divnu svirku "It's So Tough". Snažan doprinos ovom albumu dali su i blues/rock gitarista Todd Rundgren, osnivač fuzz gitarističkih junaka iz 1960-ih ...The Nazz, kao i sjajna multi-instrumentalistica Carolyn Wonderland koja se pojavljuje u tri pjesme:"Distant Lonesome Train","Like it Like You Do" i "Nobody Told Me". Ma, ovakva ekipa koja je snimila ovakve materijale jednostavno nije mogla "fulati" i to je to!

John Mayall ima novi studijski album "Nobody Told Me", koji nam donosi presjek trenutne blues situacije i govori nam tko je tko na svjetskoj blues sceni. Da, doista nemate što razmišljati već jednostavno, ovaj album morate imati ... i točka!

Mladen Loncar - Mike

Hits 461
Three for the Road « Three for the Road John Mayall Albumi Kronologija