Dodano Srijeda, 28 Ožujak 2018
Edition date Rujan 2017
Država Velika Britanija
Etiketa Prudential Records
Edition details Datum objave: 29. rujna 2017.
Tags Paul Moran

Najpoznatiji kao član i glazbeni direktor sastava slavnog Vana Morrisona s kojim svira od 2016. i s kojim je snimio pet albuma, multiinstrumentalist Paul Moran je tijekom karijere sudjelovao u nizu projekata raznih glazbenih žanrova, surađujući s Barryjem Manilowom, Georgeom Bensonom, Maceom Parkerom i sastavima Wishbone Ash i Bronski Beat te sudjelujući u mnogim filmovima i televizijskim serijama. No, Moran je ostvario i zapaženu samostalnu karijeru snimivši pet albuma kao vođa sastava. Skladbe za ovaj snimio je s dvije postave. U prvoj, uz koju Moran osim orgulja svira trubu i krilnicu, pridružili su mu se gitarist (električna i akustična) Nigel Price, bas gitarist Laurence Cottle, bubnjar Mez Clough i udaraljkaš Michael Osborne, a u drugoj, u kojoj svira samo orgulje ali nogama i basove, to su gitarist (električna) Jim Mullen, bubnjar Adam Roman i udaraljkaš Jeff Scantlebury. Uz njih izvodi skladbe stiski različitog karaktera, uvije u sjajnom groovu. “Work Song” trubača i kornetista Nata Adderleya donosi onaj izvorni feeling koji možemo čuti na koncertnim snimkama sastava autorovog brata “Cannonballa Adderleya”, s Natom, Joeom Zawinuloim, Yusefom Lateefom..., koji je bio jedan od najboljih hard bop sastava u povijesti jazza. U stvari, taj feeling osjeća se u svim izvedbama, bez obzira jesu li to skladbe Paula Morana ili bossa nove kao što je “One Note Samba”, rock and roll ili R&B kao što je “Blueberry Hill”, pop-rock kao što je “Come Together”, tema “Where or When” pisana za mjuzikl “Babes in Arms”... U svim tim  izvedbama Moran briljira, posebice svirajući orgulje.

Hits 349