Released Svibanj 2017
Vrsta Jazz / Mainstream Jazz
Dodano Četvrtak, 04 Listopad 2018
Edition date Svibanj 2017
Etiketa Samostalno izdanje
Tags The New Vision Sax Ensemble

Saksofonski kvarteti imaju dugu tradiciju u povijesti jazz glazbe. Najpoznatiji su World Saxophone Quartet, 29th Street Saxophone Quartet i Rova Saxophone Quartet. Ta formacija ima povijest i u klasičnoj glazbi, a jedan od uglednih sastava na svjetskoj sceni je naš Zagrebački kvartet saksofona. Zato će se sljedeći Svjetski kongres saksofonista, u organizaciji Muzičke akademije u Zagrebu, održati od 10. do 14. srpnja 2018. upravo u Zagrebu. U 4 dana nastupit će 1500 saksofonista na 600 koncerata raznih glazbenih žanrova. Na prodručju jazza upravo su World Saxophone Quartet i 29th Street Saxophone Quartet izvršili najvažniji utjecaj na kvartete saksofonista. Jedan od njih je The New Vision Sax Ensemble, kvartet koji je posvećen izvedbama raznih glazbenih žanrova, od jazza preko klasične glazbe do R&B-ja, popa, ragtimea, spirituala, latina, funka i drugih. Sastav čine alt saksofonist i klarinetist Diron Holloway, alt saksofonist James Lockhart, tenor sdaksofonist Jason Hainsworth i bariton saksofonist Melton Mustafa. Na svojem novom albumu usredotočili su se na jazz, ali i unutar okvira tog žanra pronalaze raznolikosti. To je vezano i uz temu ovog projekta - glazbeno putovanje kroz razna razdoblja. Izvedbom sakralne skladbe “Amazing Grace” ukazuju na jedan od korijena jazza, ragtimeom “Scott Joplin Portrait” na naznake jazza, tada još u nastanku, popularnim skladbama “I Feel Pretty”, “My Favorite Things” i “Won't You Come Home, B. Bailey” na važnost američke pjesmarice u popunjavanju repertoara jazz glazbenika i nastajanju jazz standarda, skladbama “A Night In Tunisia” i “'Round Midnight” na razvoj jazza i nastanak bebopa, a “Conversation” na suvremena kretanja u novije doba.

Hits 306