Dodano Četvrtak, 20 Studeni 2014
Edition date Rujan 2011
Etiketa Island Records
Catalog Number 277 997 4
Edition details Produkcija: Queen, Mack i David Richards
Tags Parlophone EMI Capitol Queen David Richards

U vrijeme kad je izašao album A Kind of Magic, a to je bilo 1986., Queen više nisu imali onako jak status u Americi kao desetljeće ranije. Već su se bacili na korištenje sintesajzera u svojoj glazbi, nešto što su u sedamdesetima govorili da neće nikad napraviti, malo više zagazili u pop vode i stekli mnogo fanova diljem svijeta. Razlog za to bile su turneje i vrhunski koncerti, što je bilo evidentno na Live Aid koncertu 1985., gdje su nastupom ostavili dojam da su svi koji su nastupali prije njih bili samo predgrupa za njihov nastup, a ne sudionici humanitarnog koncerta za Afriku.

Iako su u Americi izgubili na važnosti, obožavali su ih diljem svijeta, posebice u zemljama koje nisu (tada) navikle na koncerte razvikanih stranih bendova, tako da su Queen osvojili zemlje istočnog bloka i Južnu Ameriku. Čak je i moje prvo sjećanje na Queen vezano uz singlicu One Vision, koja na svu sreću i dalje stoji među obiteljskom kolekcijom ploča.

A Kind of Magic je za Queen značio ponovni boom: postao je njihov najprodavaniji album u Engleskoj, uhvatio je prvo mjesto prodaje i zadržao se na top listama albuma čak 63 tjedna. Osim vodećeg singla A Kind of Magic, koji je svijetu podario jedan od najinovativnijih spotova toga doba, album je sadržavao i već spomenutu One Vision, pjesmu inspiriranu upravo Live Aidom, melankoničnu i usporenu skladbu Who Wants to Live Forever, koja je kao i još nekoliko pjesama na tom albumu (primjerice Gimme the Prize / Kurgan's Theme) bila napisana za prvi Highlander film. Da, umjesto soundtracka zaHighlander, Queen su napisali još nekoliko pjesama i izdali album A Kind of Magic

Iako manje konceptualan od njihovih ranijih ostvarenja, A Kind of Magic bio je bolji album od onih kojim su Queen zakoračili u osamdesete, a ono što je uslijedilo je ekstravagantna koncertna turneja po otvorenim europskim stadionima. Nažalost, to je ujedno bilo i razdoblje kad se Freddie Mercury vratio iz New Yorka zaražen AIDS-om, i tu počinje kraj jednog od najboljih frontmana svih vremena. Naime, to je za Queen bila zadnja turneja.

Vuk Oreb

Hits 2610
The Works « The Works Queen Albumi Kronologija The Miracle » The Miracle