Length 51:31
Edition date Studeni 2017
Etiketa Capitol Records
Catalog Number B002759902
Edition details objavljeno: 17.11.2017.; producent: Bob Seger; snimano:
Tags Bob Seger Capitol Records

U vrijeme kad je ovaj glazbenik započinjao svoju profesionalnu glazbenu karijeru, moja malenkost imala je samo godinu dana. Danas grabim prema svojih 58 godina života, a Bob Seger još uvijek je tu. On nastupa i unatoč svemu još uvijek ima preko 200 nastupa godišnje, a pored toga radi u studiju. Taj rad može se nazvati periodičnim, pa je, primjerice, svoj album "Ride Out" iz 2014. snimio nakon punih osam godina studijske šutnje. A potom je ponovno nakon pune tri godine snimio i objavio ovaj novi, prošlogodišnji studijski album "I Knew You When". No, pred nama je sada njegovo "Deluxe Edition", službeno pušteno u slobodni opticaj 17. studenoga prošle godine preko izdavačke kuće Capitol Records.

Rođen kao Robert Clark Seger 6. svibnja 1945., Bob Seger prometnuo se u američkog, svjetski poznatog glazbenika u punom značenju te riječi. Pjevač, skladatelj, gitarist i klavijaturist, on je tijekom svih ovih proteklih gotovo šest desetljeća uvijek bio prisutan na svjetskoj rock sceni. "Ramblin' Gamblin' Man", "Night Moves", "Turn the Page", "Still the Same", "We've Got Tonight", "Against the Wind", "You'll Accomp'ny Me", "Shame on the Moon", "Like a Rock" i "Shakedown" pjesme su koje su obilježile brojne živote.

Osobno, "Turn the Page" bila je pjesma koja me potaknula da slušam ovog detroitskog glazbenika i da, naravno, imao sam što čuti. Od tada, od svojih nekih 16 godina pa do danas s manje ili više intenziteta pratim njegov rad i djelovanje.

Nakon Silver Bullet Banda Bob kreće u solo karijeru a brojni renomirani glazbenici samo čekaju da ulove priliku raditi s njim, bilo u studiju ili na turnejama. Radeći uz ovog glazbenika osjećate tu "furku", osjećate taj značaj i snagu koju ima njegova glazba, ali i sve ono što determinira modernu glazbu 20. i 21. stoljeća.

Da, snažan je taj osjećaj kojeg određeni glazbenik nosi kroz vrijeme. Mnogi bi rekli, čovjek ima 72 godine, čovjek je prošao sito i rešeto, on nam više doista nema što novo za ponuditi... A onda, Bob i nevjerojatna ekipa iz studija donose istinsko remek-djelo... ma da, odmah će netko reći, šta ovaj sad samo tako iznosi ovako teške kvalifikacije. No osobno se na to uopće ne obazirem. Bez obzira što god netko mislio ili govorio, ja i dalje stojim iza svoje tvrdnje da se radi o pravom i istinskom remek-djelu. Zašto?

Nekoliko je razloga za to: današnje vrijeme i glazbeno ozračnje moderne glazbe, te snaga, iskrenost, ali i predanost onome što volite i radite. U gotovo 52 minute Bob Seger i ekipa – spomenut ću samo neke: Shaun Murphy i Bekka Bramlett (back vokali), Billy Payne (klavir, back vokali), Rick Vito (akustična i električna gitara) te Reese Wynans (Hammond B3, klavir) – zajedno su doprinijeli da album zvuči ovako dobro i nadahnuto i da ima taj predznak doista izuzetnog izvanserijskog glazbenog uratka.

Album je snimljen u Nashvilleu i Detroitu, a producirao ga je sam Bob Seger. To je izvanredna pjesmarica impresivnih autorskih pjesama uz dvije nadahnute obrade, "Busload Of Faith" Loua Reeda i "Democracy" Leonarda Cohena. A pored toga, uz ovaj svoj novi studijski album Bob proslavlja i svojih 49 godina kako radi, snima i objavljuje svoje albume za Capitol Records.

Jednako tako, album je Bob posvetio svom prijatelju Glennu Freyu (Eagles), koji nas je napustio 2016. Na ovom deluxe-izdanju je i pjesma "Glenn Song", kojom Bob vrlo iskreno, dostojanstverno i vrlo emotivno ispjevava njihovo prijateljstvo, koje datira još od daleke 1966. Nema doista nikakve sumnje, "I Knew You When" prezentira nam Boba Segera u njegovom najboljem izdanju!

Na kraju, ovaj je album izuzetna pjesmarica rokerica, osjećajnih balada, narastajućih, sadržajnih pjesama, koje su nastale tijekom proteklog razdoblja. Svakako treba naglasiti činjenicu da je ovo njegov 18. studijski album i da nakon toliko vremena ponovno dobijemo album ovakvih konotacija jednostavno nije bilo za očekivati. Novi album da, ali ovakvog sadržaja i kvalitete... ma, dajte molim vas, pa gdje to ima?!

A kao što svi znamo, svako novo izdanje glazbenika njegovih godina za sobom povlači novu turneju. Bob je za svaku turneju do sada govorio da je zadnja, ali potom kreće "on the road again" i priča ide dalje. Osobno, iskreno se nadam da ovo nije kraj ove izuzetno impresivne glazbene karijere, koja se proteže kroz punih 57 godina!

Hits 1661
Ride Out « Ride Out Bob Seger Albumi Kronologija