Vrsta Hard rock
Dodano Ponedjeljak, 29 Listopad 2018
Edition date Listopad 2018
Država Velika Britanija
Etiketa Earache Records
Tags Those Damn Crows

Petoročlani rock sastav iz južnoga Velsa predstavlja nam se s albumom prvijencem koji je svjetlo dana ugledao pod etiketom Earache 5. listopada 2018. Sami za sebe kažu da im je misija stvarati dobre pjesme, svirati što više nastupa i postati još jedan uspješan velški izvozni proizvod. Iz istog grada (Bridgend) dolaze i Bullet for my Valentine. Iz biografije im nismo uspjeli previše doznati osim da su nastupali na nekoliko festivala.

Uvodna "Do not give a damn" postavlja vrlo jasnu sliku onoga što bend pokušava svirati, a to je moderan, produkcijski ispolirani rock u stilu Alter Bridgea prepun moćnih rifova i himničnih pripjeva.

Slijede "Blink of an Eye" i "Someone Someday" koje nas u istom čvrstom ritmu uvode u najmoćniji riff albuma i pjesmu koja je po meni predodredena i za nešto više od pukog zauzimanja mjesta na albumu, a to je "Rock and Roll Ain’t Dead" s kojom poručuju da rock nije mrtav i da su oni na putu vraćanja vjere u žanr.

Sljedeća "Behind Theese Walls" nešto je mirnija, ali pravi radio hit kakav možemo čuti kada su neke afirmiranije kolege u pitanju.

"Say it" nastavlja s čvrstim rifovima i melodičnim pripjevom. "Seven days" ima maidenovski riff i ne odudara od cijelog albuma. "The FIghter"  je odlična stonerska rokačina koja pokazuje da se bend vrlo dobro snalazi i izvan klasične forme koju drže na cijelom albumu. Nakon "Breakaway" koja nastavlja u istom ritmu i ima možda i najbolji uvodni riff na cijelom albumu, slijedi i završna "Fear of the Broken" koja da je snimljena prije 20 godina odmah bi vas podsjetila na trashere iz Bay Area ali danas je takav zvuk sasvim normalan za mainstream izvođače.

Ukupno gledano ovaj album je vrlo dobra cjelina koja tako i funkcionira i izbacuje bend u perspektivu koja nudi svijetlu budućnost a možda i neke veće svjetske turneje i dvorane. Za moj ukus gitare su možda mrvicu preispolirane no to nikako ne umanjuje kvalitetu ukupne zvučne slike. Those Damn Crows su svakako bend za koji preporučujem da potražite i poslušate.

Dejan Đukić

Hits 165