Albumi

facebook
Twitter
Instagram

SoundGuardian

A B C Č Ć D Đ E F G H I J K L LJ M N NJ O P Q R S Š T U V W X Y Z Ž #
Dystopia


Bookmark

Data

Released Siječanj 2016
Format Albumi
Vrsta Death metal / Speed/Trash Metal
Dodano Petak, 10 Veljača 2017
Žanr Heavy Metal
Length 46:51
Broj diskova 1
Edition date Siječanj 2016
Država Europa
Etiketa Tradecraft ‎/ T-Boy Records ‎/ UMe ‎/ Universal Music Group
Catalog Number 06025 476 041-5
Edition details objavljeno: 22.1.2016.; produkcija: Dave Mustaine i Chris Rakestraw; snimano: 2015. - Lattitude South Studios, Leiper's Fork, Tennessee, SAD; Southern Ground Studios, Nashville, Tennessee, SAD
Tags UME T-Boy Records Megadeth Tradecraft Dave Mustaine Universal Music Group Chris Rakestraw

Review

Ako se pita fanove thrash metala, 2016. je bila jedna od boljih godina za sve one koji vole taj žanr. Izašao je veliki broj odličnih albuma, a u maniri stare izreke there’s no school like the old school, i većina je klasičnih thrash sastava izdala vrlo dobre do odlične albume. Tako smo dobili nove albume Death Angela, Anthraxa, Testamenta, Sodoma, Destructiona, Flotsama and Jetsama, a među njima i novi Megadeth s čijim je albumom pod nazivom “Dystopia” i započela thrash ludnica 2016.

Nakon od fanova vrlo mlako primljenog prethodnog albuma “Super Collidera” iz 2013., prve su žrtve bile bubnjar Shawn Drover i gitarist Chris Broderick koji su se razišli s Megadethom zbog tzv. kreativnih razlika. Novi je album bio prilika za Davea Mustainea da obnovi svoj band i pritom se ili vrati u velikom stilu ili jednom zauvijek ode na groblje slonova osuđen na vječno premetanje kostiju stare slave. Za novog gitaristu je izabran Kiko Loureiro, gitarist brazilskog sastava Angra, dok je za bubnjeve sjeo Chris Adler, bubnjar Lamb of Goda (koji se zadržao samo za snimanje i turneju nakon izlaska albuma te je danas Dirk Verbeuren stalni bubnjar Megadetha).

Iako sam Dave Mustaine neće priznati kad je pogriješio, od prve je pjesme jasno da je upoznat s mišljenjem fanova o prethodnom albumu. “The Threat Is Real” otvara album kratkom bliskoistočnom melodijom koja prelazi u rif koji svojom snagom i brzinom pokazuje što je nedostajalo na prethodnom izdanju, a inspiraciju vuče direktno s početka 1990-ih. Iako Dave (vjerojatno) nije nikad patentirao svoje rifove, ima nešto odmah prepoznatljivo u njima što Megadeth razlikuje od drugih bandova. Naslovna stvar albuma svojim tempom i kompozicijom direktno podsjeća na “Hangar 18” s albuma “Rust in Peace” i ovdje novi gitarist odmah dobiva priliku da pokaže sposobnosti i ne razočarava, jer mu solaže zvuče svježe poput tek obranog grožđa koje će se s godinama pretvoriti u najbolje vino. Loureiro pokazuje svoje južnoameričko porijeklo na nekoliko mjesta na albumu i to daje albumu dodatnu dozu nepredvidljivosti i raznolikosti, a najzorniji su primjeri pjesme “Poisonous Shadows” i instrumental “Conquer or Die”.

Drugdje, pjesme poput “Lying in State” i “Fatal Illusion” izvlače na svjetlo onog vječno naljućenog Davea Mustainea i u vrtlogu rifova pokazuju da gdje postoji volja, postoji i način za napraviti nešto posebno. Albumu ide u prilog njegova sigurna aranžerska ruka i pjesme nikada ne prelaze granicu nepotrebnog ponavljanja i razvodnjavanja ideja, kao kod nekih Megadethovih suvremenika, te one svojim prosječnim trajanjem od četiri minute čine album vrlo kompaktnim što uvelike olakšava slušanje albuma u jednom potezu.

Kao i poslije albuma “Risk” iz 1999., vjerojatno najlošijeg albuma u karijeri i neuspjelog pokušaja komercijalizacije svoje glazbe, nakon kojega se Megadeth vraća polako svome klasičnom zvuku i ovdje na “Dystopiji” nakon “Risku” sličnog osrednjeg prethodnog albuma, grupa se vraća korijenima iz kojih crpe energiju za novi rast čemu pripomažu i novi članovi. Ostaje vidjeti da li će Megadeth ostati na uzlaznoj putanji ili će opet priuštiti fanovima neko novo iznenađenje.

Boris Čičovački

Comments
Hits 233
Super Collider « Super Collider Megadeth Albumi Kronologija