A | B | C | Č | Ć | D | DŽ | Đ | E | F | G | H | I | J | K | L | LJ | M | N | NJ | O | P | Q | R | S | Š | T | U | V | W | X | Y | Z | Ž | # |
Intro | 0:00 | |||||
22nd Century | 0:00 | |||||
4th of July (Fireworks) | 0:00 | |||||
Home | 0:00 | |||||
Acapella | 0:00 | |||||
Scream | 0:00 | |||||
Emancipate | 0:00 | |||||
Brave | 0:00 | |||||
Song for the Baby | 0:00 |
Kelis je uvijek bila dežurna kreativka. Dok smo svi slušali Caught Out There i Milkshake žalili smo što nije veća zvijezda jer njen r'n'b je bio svjetlosne godine daleko od generičkog smeća koje nam već godinama podvaljuju Beyonce i njeni klonovi. U skladu sa slabašnom zvijezdom kojom je sjajila ni albumi se nisu prodavali; čak se i neki hrvatski izvođači mogu pohvaliti većim nakladama. Ako ju ni nakon četiri albuma popularnost ne ide, čemu dalje pokušavati? Nije li bolje ostati mirne duše i raditi glazbu koja nešto vrijedi, a ne se povoditi za trendovima? Kelis izgleda misli da nije.
Promjene u obiteljskom životu su donijele i promjenu zvuka koja je sve samo ne revolucionarna. Očajničko upošljavanje vrućih DJ imena predvođenih Davidom Guettom i Bennyjem Benassijem je učinio da Kelis izgleda kao gošća na vlastitom albumu. Repetitivni beatovi nose album, pjesme su hitoidne, no bile bi i da su na Kelisinom mjestu Guettina miljenica Kelly Rowland, Lady Gaga ili Indira iz Colonie. Zaokret u zvuku je donijelo i zaokret u Kelisinoj osobnosti. Nestala je.
Ne radi se ovdje o lošem albumu. Stvar je u tome da se od Kelis očekivalo puno više i copy/paste trenutne house pomame je linija najmanjeg otpora koja, prema rezultatima prodaje, nije donijela ništa posebno. Nu disko Intro je obećanje u stilu Justicea koje je ostatkom albuma odmah razvrgnuto. Svaka od ovih pjesama jest klupski hit na prvu, ali glazba koju vrte klubovi nekako rijetko završava na repeatu slušanja u intimnoj atmosferi.
Cijeli album je opterećen sampleovima koji dobro zvuče u slučaju Acapelle i Emancipate, no sve skupa je prekalorično da bi se slušalo više puta. Osim tog, zvjezdani gosti nisu Kelis u goste donijeli ništa toliko novo. Guetta je praktički isti piano start When Love Takes Over upakirao u Scream, a ni ostatak beatova nisu nepoznati s One Love. Ovaj Kelisin Milkshake ima najslabiji okus od onih koji je radila danas, a konzumirat će ga ljudi u klubovima kojima je tako svejedno o čemu se radi. Za ostale nema razloga da idu u Kelisino dvorište.
Kelis Albumi Kronologija | Food » |