Jazz i klasika

facebook
Twitter
Instagram

SoundGuardian

DSC 1544

Ekskluzivni ciklus koncerata ''Zlatni Zagreb – Koncerti posebnog sjaja”, koji se od rujna odvijao u Zlatnoj dvorani palače Hrvatskog instituta za povijest u Opatičkoj 10, zatvorili su Matija Dedić i Šimun Matišić nastupom 23. studenog.

Palača u Opatičkoj 10, jedna od najljepših palača iz 19. stoljeća na Gornjem gradu u Zagrebu, u ovom je novom ciklusu ugostila 3 glazbene večeri – u rujnu je su program otvorili Lovro Merčep i Ardemus kvartet saksofona, listopad su obilježili sjajan gitarist Srđan Bulat te pijanistica i flautistica Ana Dadić, a za sam kraj nastupili su Matija Dedić i mladi vibrafonist Šimun Matišić – učenik i svojevrsni ''nasljednik'' legendarnog Boška Petrovića.

DSC 1552

Duo je u prekrasnoj Zlatnoj dvorani, pristojno popunjenoj, izveo repertoar koji se sastojao od kompozicija Keitha Jarretta, Pata Metheneyja i Chicka Coreae, dakle klasika modernog jazza. Dojam je da je u prvom planu bio Matišić i njegove bravure na vibrafonu, dok je Matija svirao više samozatajno, kao da je želio ostaviti što više prostora ovom još vrlo mladom (20 g.), ali vrlo talentiranom glazbeniku. Ovaj virtuozni duo pružio je publici vrhunski glazbeni doživljaj, pogotovo u kombinaciji s izuzetnim ambijentom, iako je koncert imao pomalo akademski štih, i moglo je biti više žara i slobodnijih imrovizacija. Ipak riječ je o sjajnim izvedbama, koje je publika popraćivala velikim pljeskom. Koncert je zaključen dvostrukim bisom koji je uključivao Don't Know Why, koju najšira publika zna u izvedbi Nore Jones, mada ju je u otprilike istom periodu obradio i Pat Metheny.

Nadamo se da će se nakon zaključenog prvog ''Zlatnog Zagreba'' nastaviti tradicija ovakvih koncerata u prekrasnim gornjogradskim palačama, na tragu ''zimskih'' Dvorišta.