Review
Iznimno plodan brazilski pijanist, skladatelj i aranžer Antonio Adolfo izbacio je još jedno diskografsko izdanje. Baza za snimanje ovog CD-a bio je sekstet, u nekim izvedbama proširen do okteta. Uz Adolfa, koji svira klavir i priredio je sve aranžmane, svirali su trombonist Serginho Trombone, gitarist Leo Amuedo, kontrabasist Jorge Helder, bubnjar i udaraljkaš Rafael Barata i udaraljkaš Andre Siqueira. Povremeno im se pridružuju trubač i krilničar Jesse Sadoc, tenor i sopran saksofonist Marcelo Martins i/ili gitarist Claudio Spiewak. Adolpho je na album uvrstio vlastite skladbe i standarde nastale u 1950-ima i 1960-ima, u doba kad se formirao njegov glazbeni ukus. Svoje je skladbe pisao na tragu spomenutog razdoblja u jazz glazbi. Osim evergreena “All the Things You Are” obradio je djela poznatih instrumentalista suvremena jazza čija su djela rijetko u prvom planu iako to zaslužuju: “Killer Joe” i “Whisper Not” tenor saksofonista Bennyja Golsona, “Stolen Moments” alt saksofonista, ali i aranžera Olivera Nelsona te “Song For My Feaher” pijanista Horacea Silvera. Radi se o mainstream jazz izvedbama sa snažnim prizvukom brazilske glazbe, posebice u segmentu ritma. Iako ima dosta prostora za sola, ona nisu u prvom planu, čak niti Adolfova. Naime, ovaj su album obilježili njegovi aranžmani, a u tome je pravi majstor koji poznaje tajne zanata, a ujedno pokazuje veliku muzikalnost i smisao za estetiku. Svaku je skladbu obradio tako da osnovna tema ostane prepozntljiva, da ne izgubi nimalo od svoje ljepote, da se provlači kroz izvedbu te da istakne vrijednost izvornika i njegova autora.
Davor Hrvoj