facebook
Twitter
Instagram

SoundGuardian

A B C Č Ć D Đ E F G H I J K L LJ M N NJ O P Q R S Š T U V W X Y Z Ž #

Data

Released Svi 2019
Format Albumi
Vrsta Contemporary Jazz / Crossover Jazz
Dodano Srijeda, 08 Travanj 2020
Žanr Jazz
Length 40:48
Broj diskova 1
Edition date Svi 2019
Država SAD
Etiketa Free Will
Catalog Number FW565
Edition details objavljeno: 17.5.2019.; producent: Mark Doyle
Tags Mark Doyle Free Will

Review

Glazba je tu, sad još samo prema njoj treba snimiti film. Sudeći po glazbi film će biti krimić, s detektivom u glavnoj ulozi, zločinom i zagonetnom radnjom, napet, s uzbudljivom dramatikom. Gitarist, aranžer i producent Mark Doyle usavršio se u takvom “scenariju”. Naime, svoj prvi album s tom tematikom, “Guitar Noir”, snimio je prije dvadeset godina, a uslijedio je “In Dreams” iz 2011. Na novom izvodi dvije vlastite skladbe i obrade djela stilski različitih autora, među ostalima “Lost Letter” Andrea Previna, “Watching the Detectives” Elvisa Costella, “It Takes a Thief” Davea Grusina i “The Intouchables” Nelsona Riddleya. No na album je uvrstio i dvije skladbe izvan tog konteksta: “America Drinks and Goes Home” Franka Zappe i “Everytime” Louisa Colea. U njima je pokazao svoju svestranost. Naime, nakon što je veći dio albuma svirao gitaru rockerskim pristupom, u izvedbi skladbe “Everytime” uvod je odsvirao na akustičnoj, a “America Drinks and Goes Home”, koju je aranžirao kao baladu, odsvirao je mainstream jazz pristupom, uz gudački kvintet. Zapravo violinisti Ally Brown, Shelby Dems, Jonathan Hwang i D ave Davoli te violončelistica Kate LaVerne odigrali su važnu ulogu što se tiče zvuka, ali zauzimaju značajno mjesto i u Doyleovim aranžmanima, posebice u pogledu dramatike i ugođaja. Osim njih u snimanju albuma sudjelovao je još samo bubnjar i udaraljkaš Josh Dekaney, a potrebe za ostalim glazbalima Doyle je nadomjestio sviranjem raznih klavijatura i programiranjem.

Davor Hrvoj

Hits 497

Posljednje recenzirano - Jazz

Posljednje recenzirano - 42