facebook
Twitter
Instagram

SoundGuardian

A B C Č Ć D Đ E F G H I J K L LJ M N NJ O P Q R S Š T U V W X Y Z Ž #
WALLS


Bookmark

Data

Released Listopad 2016
Format Albumi
Vrsta Indie rock / Alternative/Indie Rock / American Trad Rock
Dodano Utorak, 18 Listopad 2016
Žanr Rock
Length 42:42
Broj diskova 1
Edition date Listopad 2016
Država Europa
Etiketa RCA / Sony Music
Catalog Number 88985362642
Edition details objavljeno: 14.10.2016.; produkcija: Markus Dravs; snimano: 2015. - 2016.
Tags Sony Music RCA Kings of Leon

Review

Teško je povezati bradate, dugokose mladiće iz Tennesseeja u preuskoj odjeći, koji su početkom novog milenija prašili prljavi i wiskeyjem natopljeni južnjački rock, s današnjim Kings of Leon. Tih 2000-tih godina kad je rock općenito bio u novom zamahu, tri brata i bratić Followill predstavljali su prijeko potrebnu svježinu u novo probuđenom rock svijetu, sa svojim garažnim, gotovo demo zvukom, kojim su skrenuli pozornost na sebe. Upravo ta sirova produkcija koja je prezentirala njihov ogoljeni i nabrijani zvuk, učinila je Kings of Leon jednim od najzanimljivijih i najkvalitetnijih bendova novog milenija. Bilo je to razdoblje kad ih je čak i novopočeni nobelovac Bob Dylan hvalio („That's a hell of a song“ navodno im je rekao, nakon što je vidio izvedbu sad već legendarne  'Trani' s njihovog prvijenca 'Youth & Young Manhood'). A kad te jedan od najvećih ikad pohvali to znači da nešto radiš dobro.

No, nakon prva dva albuma i trećeg, do danas (a vrlo vjerojatno će tako i ostati) njihovog najboljeg, gotovo savršenog albuma 'Because of The Times', dogodio im se 'Sex On Fire' i 'Use Somebody' i više ništa nije bilo isto, a dobar dio fanova će reći kako je sve otišlo k vragu. Mega uspjeh navedenih singlova i činjenica da su Kings of Leon odjednom postali svačiji najdraži bend, pa i onih koji imaju veze s rockom kao otprilike Beethoven s turbo-folkom, za bend je, u ovom slučaju značilo da povratka na stari zvuk i izričaj više nema. Nakon blockbustera  'Only By The Night' i nepravedno podcijenjenog slijednika 'Come Around Sundown', njihova posljednja dva albuma uporno se, na osnovu najavnih singlova, prezentiraju kao povratak starom zvuku s prva dva albuma. No, kao ni 'Mechanical Bull' iz 2013. tako ni posljednji, sedmi studijski album 'WALLS' (neoriginalni akronim od besmislene "We Are Like Love Songs") nije, za sve one koji to uzaludno očekuju, nikakav povratak zvuku s početka karijere. S druge strane, novim albumom neće ni osvajati ljestvice s punokrvnim hit-singlovima komercijalnog rocka, kao što su to svojedobno učinili s 'Only By The Night'. Novi album pokušava pomiriti ta dva razdoblja benda te, nakon skromnih početaka, planetarne slave i statusa stadionske atrakcije, predstavlja Kings of Leon u zrelim godinama svoje karijere.

Album otvara vrlo dobri najavni singl 'Waste a Moment', koji ponovo dokazuje da Kings of Leon jednostavno imaju prirodni talent za melodije i hitoidne, stadionske singlove. Album u dobrom smjeru nastavlja s 'Reverend', 'Around The World' i 'Find Me', a prvi slabi trenutak donosi jednolična, preduga i jednostavno zamorna 'Over', no nakon nje dolazi dobro došlo usporavanje u obliku laid back 'španjolske' stvarčice 'Muchacho'. 'Conversation Piece' predstavlja drugi loš trenutak na albumu i služi kao tipičan filler, koji nakon preslušavanja trenutno odlazi u zaborav. 'Eyes On You' je vjerojatno najbolja stvar na albumu, koja kao da je ispala s 'Youth & Young Manhood', i jedina na albumu zvuči kao Kings of Leon s početka karijere. Sve je tu - bas linija koji pokreće pjesmu, južnjački obojane indie gitare i Calebov vokal, koji ponovo zvuči kako je da je prethodnu noć probdio ispijajući viski, u dimu cigareta. 'Eyes On You', je dokaz da Kings of Leon najbolje zvuče opušteno i kad rade ono što najbolje znaju, bez pretjerane preproduciranosti i umjetnih pokušaja stvaranja novih hitova. Najlošiji trenutak albuma, a možda i dosadašnje karijere, je 'Wild', s beskrajno iritantnih refrenom, dok završna i istoimena 'Walls' nastavlja tradiciju zatvaranja albuma s emotivnom baladom, no na prijašnjim albumima je to zvučalo puno bolje i impresivnije ('Pickup Truck', 'Cold Desert', a pogotovo 'Arizona'). Iako im stihovi nikad nisu bili najjače oružje, dojam je da se ipak može bolje od repetitivnog ponavljanja 'When the walls come down' na refrenu.

Iako na prvo slušanje nije zvučalo tako, 'WALLS' je dobar album. Bez obzira jeste li fan benda s početka karijere i smatrate da je sve nakon prva dva-tri albuma izdaja vlastitog integriteta u svrhu veće naklade i rasprodanih stadiona, ili ste čuli prvi put za Kings of Leon kad ste prvi put čuli 'Sex On Fire' na radiju ili MTV-u, činjenica je da u dosadašnjih šest izdanja, usprkos značajnim varijaciji između pojedinih, Kings of Leon još nisu izdali loš album. U svakom slučaju, ni 'WALLS' neće narušiti taj pozitivan niz.

Josip Milić

Hits 981
Mechanical Bull « Mechanical Bull Kings Of Leon Albumi Kronologija

Posljednje recenzirano - Jazz

Posljednje recenzirano - 42