facebook
Twitter
Instagram

SoundGuardian

A B C Č Ć D Đ E F G H I J K L LJ M N NJ O P Q R S Š T U V W X Y Z Ž #

Data

Released Siječanj 2012
Format Albumi
Vrsta Blues / Ambientalna / Instrumental
Dodano Četvrtak, 15 Ožujak 2012
Žanr Rock
Length 35:02
Broj diskova 1
Edition date Siječanj 2012
Država Hrvatska
Etiketa Dallas Records
Catalog Number LP 011
Edition details Datum objave: 12.1.2012. Produkcija: Vava i Matej Zec. Snimano: 2011. Album je izdan u formi 12 inčnog vinila uz koji ide i vaučer za besplatno preuzimanje cjelokupnog materijala u mp3 formatu.
Tags

Review

Kao nekad. Samo strana A i strana B. Nema «premotavanja», nema preskakivanja pjesama i nema skidanja svega što ti padne na pamet. Samo slušanje i uživanje u onome što se sluša. Ako je proizvod nov, nema ni pucketanja, no ponekad baš to slušanju ploča daje čar. Dočekati nakon dugo godina na hrvatskom tržištu jedan album hrvatskog izvođača isključivo u vinilnom formatu pravo je osvježenje. Dakako, nije samo stvar formata, već u onome što je zabilježeno na tom istom komadu plastike, a u slučaju Vlade Simcicha Vave rezultat je vrlo dobar. Nakon albuma «Soundtrack» i «Poljubac je izdaja», riječki gitarist i producent nedavno je objavio i «Cinemascope Blues» kojim je zaokružio ciklus ambijentalne instrumentalne glazbe – spoja zamišljenih filmskih tema i eklektičnih elemenata bluesa.

Za razliku od prethodnika koje su uz «filmske» numere imale i tekstualne dodatke u vidu priča o Faustu Serdozu i Judi Iškariotskom, na «Cinemascopeu»  toga nema, no pokretne slike uz ovakvu glazbenu podlogu doista nije teško zamisliti. Slušajući album, mislima se vrlo lako možete naći lutajući «bogu iza nogu» u pustinji ili nekom odavna napuštenom mjestu. Kao i na ranijim radovima, i ovdje su očiti utjecaji Rya Coodera i Ennia Morriconea, no uz obilatu prisutnost ambijentalne elektronike, «atmosferilija», eha i drugih efekata. Upravo u uvodnoj «Here Comes the Last Waltz» sve miriši na film ceste i lutanje nepoznatim krajolicima, a na takve će pejsaže Vava podsjetiti i u skladbi «Encore» iz filma «Lavanderman». Ne treba zaboraviti niti sjajnu obradu klasika «Amazing Grace» koja u Vavinoj izvedbi zvuči osvježavajuće i nimalo «sladunjavo». Od ostatka materijala teško je izdvojiti numeru koja se posebno izdvaja, no valja reći kako se na cijelom albumu ravnopravan dijalog vode gitara i elektronika.

Osam instrumentalnih komada Vava je producirao uz pomoć Mateja Zeca, gitarista sastava Let 3 i Morso, a ploču tiskanu u 300 primjeraka Vava je posvetio Amy Winehouse. To su činjenice, a činjenica je još jedna - autora «Cinemascope Bluesa» mnogi će se zauvijek sjećati kao gitariste Laufera iz njihove najsjajnije faze, što je pomalo nepravedno, budući da je Vava odavno odmaknuo od toga razdoblja te je danas u punom smislu riječi samostalni umjetnik. Iako je s pričom ambijentalne, fiktivne filmske glazbe završio, bit će zanimljivo vidjeti u kojem će ga, kako bi on to rekao, «živahni organ» glazbe, odvesti.

Ako se odlučite kupiti ploču, znajte da ćete uz nju dobiti i vaučer za besplatno skidanje albuma sa stranica Dallas Recordsa, pa na taj način, ploču i ne morate vrtiti ukoliko to ne želite. 

Bojana Perhat

Hits 1325
Poljubac je izdaja « Poljubac je izdaja Vava Albumi Kronologija

Posljednje recenzirano - Jazz

Posljednje recenzirano - 42