U skladu s ljetnim trendom kulturne decentralizacije Hrvatske, hrvatski Jadran je postao domaćinom koncerata najzvučnijih imena, tako da se oni stanovnici metropole koje je zahvatila glazbena apstinencijska kriza moraju relocirati na obalu. Nakon Liburnia jazz festivala, te nastupa Natalie Cole i Matt Bianca, opatijska ljetna pozornica ugostila je 6.8. i Al Jarreaua.
Večer je počela nastupom domaćeg jazz banda, predvođenog mladim parom, vokalisticom i skladateljicom iz Siska Lelom Kaplowitz i njenim životnim i glazbenim partnerom – američkim orguljašem i pijanistom Joe Kaplowitzom iz New Yorka, koji su oboje nastanjeni u Rijeci.
Lela Kaplowitz je još jedna glazbenica proizašla iz jazz škole u Grazu, gdje joj je mentorica bila poznata jazz pjevačica Sheila Jordan, a kasnije je u New Yorku uzimala privatne satove pjevanja kod legendarnog Marka Murhyja. Ta tehnička potkovanost itekako se isticala u njenom nastupu, pored obdarenosti gipkim markantnim vokalom i swingerskim fraziranjem na tragu Elle Fitzgerald. Band je izveo nekoliko jazz standarda kao štio je Duke Ellingtonov Bli-blip, te je ovaj uvodni koncert došao kao vrlo ugodno iznenađenje, tim više što nije bio najvljen u većini medija.
Nakon kratke pauze, pojavila se i zvijezda večeri, Al Jarreau, koji se po prvi put zaustavio u Hrvatskoj i to u sklopu turneje na kojoj najavljuje novu the best of kompilaciju. Jarreaua se uglavnom ''reklamira'' sentencijom da je to jedini pjevač koji je osvojio Grammyja u 3 različite kategorije: jazzu, popu i R&B-ju. Doista radi se o vokalistu kojemu je prelaženje žanrovskih granica u prirodi, te u njegovoj interpretaciji taj eklekticizam zvuči kao nešto najprirodnije.
Jarreau je opatijski koncert ipak bazirao na pop kompozicijama, vjerojatno zbog konteksta nastupa na ljetnoj pozornici u mondenom ljetovalištu, na kojem se očekivao najširi profil publike. Ipak, publika je najeuforičnije pozdravila fantastičnu izvedbu jazz standarda Take Five (inače Jarreauova izvedbe ove skladbe, jedne od najobrađivanijih uopće, spada među sam vrh vokalnog jazza), pa je šteta što Jarreau nije uključio u repertoar više jazzerskih izvedbi, jer publika je očito bila spremna na to. Nakon Take Five uslijedila je interesantna obrada She's Leaving Home Beatlesa, koju je Jarreau melodijski prilično transformirao, no sačuvavši originalni melankolični ugođaj.
Repertoar se nastavio s nekim od Jarreauovih pop i R&B hitova, da bi za bis dao prekrasnu minimalističku izvedbu Gershwinove Summertime, samo uz pratnju klavira, i gdje je pokazao svoj izuzetan talent za jazz fraziranje i inventivnu transformaciju standarda. Među publikom, koja je inače bila živahna i pomalo u ''party'' raspoloženju (dio je već pri početku koncerta na Jarreauov poziv napustio sjedišta i došao ispred pozornice), zavladala je tišina i svi su osluškivali finese Jarreauove atmosferične izvedbe ove ultimativne ljetne pjesme. Za drugi bis Jarreau je odabrao svoj veliki hit We're In This Love Together s jednog od svojih najuspješnijih albuma Breakin' Away iz 1981, na što se publika brzo prešaltala nazad u party raspoloženje, te je u tom stilu završen koncert.
Iako ne bi škodilo da nas je Jarreau počastio s više jazz improvizacija, i na ovakvom repertoaru Jarreau je opravdao svoj status jednog od najoriginalnijih i tehnički najvještijih vokalista zadnjih desetljeća, jer njegove vokalize impresioniraju u bilo kojem žanru. Također ne treba zaboraviti da je Jarreau kolabirao prije samo 2 tjedna i završio u bolnici (inače Jarreau ima 70 godina), tako da je gotovo nevjerojatno u kakvoj je odličnoj formi došao u Opatiju.
Sljedeći koncerti u sklopu opatijskog festivala su trodnevni spektakl Vasa Ladački u Opatiji Đorđa Balaševića (13-15.8.), te nastup Rade Šerbedžije i Miroslava Tadića na maloj sceni ljetne pozornice (13.8.)