Britanska electro-pop senzacija s kraja prošlog desetljeća, La Roux, po drugi je put posjetila Hrvatsku. Nakon premijernog nastupa na Terraneu 2011. godine, povod njenom zatvaranju drugog dana OTP World Stagea novi je studijski uradak «Trouble In Paradise», ponešto drukčije izdanje od eponimnog prvijenca koji ju je proslavio.
Onoliko koliko je uporna kiša u neku ruku pasala Death Cab For Cutie, toliko su se ljetni synthpop prizvuci Elly Jackson paradoksalno sudarali s vremenom. Standardnih festivalskih 60 minuta proteklo je uz zbilja odličnu svirku vrlo angažirane Elly, koja je vladala pozornicom od prve do zadnje minute, podjednako raspoređujući intenzitet nastupa na sav prezentirani materijal.
Iako su njene skladbe prozračne i lagane, idealne za popodnevni festivalski ples, ono što je La Roux odvojilo od ostatka izvođača, i naposljetku joj donijelo ugovor za Polydor je zbilja ozbiljan angažman oko same svirke i popratnog sadržaja. Elly izgleda poput poletnog David Bowieja, a svoj pomalo visoki i hladan stav izvrsno kanalizira u samouvjerenost, pa tako nije ni potrebno da nas isprati pogledom kada od nas zahtjeva buku. Bitna stvar za primijetiti je kako polovično prihvaćeni „Trouble In Paradise“ uživo zvuči kompletnije i bolje (Uptight Downtown), te čak donosi određeni odmak od jednostavnih te nekad čak i banalnih skladbi s prvijenca. Osjeti se određeni 80's zaokret u tim skladbama što je dobar odmak, a i kada je već kiša po nama dosadno padala, barem smo gledali palme na video zidu i visoke Ellyne hlače. Očekivana ludnica uslijedila je ipak na hitovima „Im Not Your Toy“, „In For The Kill“ te „Bulletproof“ kojim je i završen ovaj nastup.
Unatoč jakoj kiši, publike pred pozornicom je bilo jako puno, te koliko god su uvjeti za uživanje u spektaklu bili demotivirajući, festivalsku publiku «zagrebačkog Glastonburyja» to nije bilo nimalo briga. La Roux je odradila puno jači i zreliji nastup od Terranea, te je opet postavila slučaj kao i prvi dan: ostavila headlineru nezahvalan posao.