A | B | C | Č | Ć | D | DŽ | Đ | E | F | G | H | I | J | K | L | LJ | M | N | NJ | O | P | Q | R | S | Š | T | U | V | W | X | Y | Z | Ž | # |
1 | To Scatter One's Own | 4:15 | ||||
2 | Hard Times | 3:11 | ||||
3 | Jubilee | 5:04 | ||||
4 | Fragile, The Spark | 2:42 | ||||
5 | Cotillions | 5:08 | ||||
6 | Faithless Darlin' | 3:01 | ||||
7 | Colosseum | 3:33 | ||||
8 | Martinets | 2:55 | ||||
9 | Buffalo Boys | 2:54 | ||||
10 | Dance Hall | 4:30 | ||||
11 | Cri De Coeur | 3:56 | ||||
12 | Like Lambs | 3:38 | ||||
13 | Rider | 3:01 | ||||
14 | Apologia | 3:08 | ||||
15 | Neptulius | 4:09 | ||||
16 | 6+7 | 4:14 | ||||
17 | Anon | 2:07 |
Billy Corgan je gotovo cijelu svoju karijeru poznat kao oslonac alternativne rock scene prvenstveno kao frontman Smashing Pumpkinsa od sredine 90-ih do sredine 2000.-ih. Sada je 2019., a Billy Corgan počeo je upotrebljavati svoje legalno ime William Patrick Corgan.
Glazbeno, na ovom albumu rade neki od najboljih glazbenika u Nashvilleu, pjesme su vrhunski izvedene, a sviranje zvuči autentično. Kad biste svirali instrumentale s ovog albuma, ljudi vjerojatno ne bi sumnjali u vas ako biste rekli da je to bila neobjavljena studijska sesija Wilcoa prije Summerteeth ere. Dakle, očito je da su Corgan i prateći glazbenici otkrili album vrijedan sjajne američke glazbe, žanrovno je smjestiviši u prikladan naziv - Americana.
Problemi se pojavljuju kada Corgan počne pjevati i isti taj problem je u činjenici da je William Patrick Corgan još uvijek Billy Corgan. I dalje, prečesto, misli da njegov glas zaslužuje biti najglasniji u sobi. Još je gradski dečko vezan za velike ideje; što ne znači da velikim idejama nema mjesta u country glazbi. Johnny Cash, Kris Kristofferson i John Prine pokazali su nam drugačije. Oni su shvatili kako te velike ideje treba predstaviti ljudima. Ukratko, Billy Corgan je previše "pametan" na ovom albumu. Kao rezultat toga, ovaj se pokušaj Americana / Alt-Country osjeća manje nego autentičnim i ponekad prisilnim. Corgan ga je nazvao radom ljubavi, ali prečesto to zvuči više kao samo rad.
Pročitao sam da je ovaj album napisan nakon putovanja kroz Ameriku. I lirski, on piše o malim gradovima, religiji i nekim od depresivnijih aspekata ruralnog života. Ali o njima piše upravo kao netko tko je samo vozio kroz njih. Ne kao netko tko ih je proživio. Dok država i punk često mogu biti politički udaljeni milijun milja, kada su u najboljem redu, to je zato što zvuče autentično. Zbog toga Rancid i Dolly Parton mogu pisati pjesme o borbama s duhovima u tom vremenu. Svi znamo da su preživjeli te stvari.
Ako želite napisati album Americana glazbe o ljudima koji žive u tim malenim seoskim gradovima srednje Amerike; više izađite iz automobila inače ćete uvijek biti Billy iz Chicaga.
Dražen Plukavec