Released Studeni 2018
Vrsta Jazz
Dodano Srijeda, 26 Veljača 2020
Edition date Studeni 2018
Etiketa CD Baby
Tags Pablo Aslan

Šesti album Pabla Aslana, argentinskog kontrabasista, skladatelja i producenta koji već četrdeset godina živi u SAD-u, donosi potpuno drukčiji pristup spoju tanga, jazza i klasične glazbe. Naime, to je prvi album koji je, kao kontrabasist, snimio samo uz gudački kvartet, što je uvjetovalo pristup pisanja glazbe. Suradnici su mu bili članovi Quarteta Petrus: violinisti Pablo Saraví i Hernán Briático, violist Adrián Felizia i violončelistica Gloria Pankaeva. Iako su sve izvedbe na albumu stilski ujednačene, Aslan je, osim jedne vlastite skladbe, birao djela stilski različitih autora, od Heitora Villa-Lobosa, Alexisa Cuadrada, Gabriela Senanesa i Gerarda Matosa Rodrigueza do Dukea Ellingtona i Rogera Davidsona. Posebice je uzbudljiva izvedba skladbe  “Tanguarija” u kojoj im se kao gost pridružio jedan od najboljih svjetskih jazz i ne samo jazz klarinetista Paquito D'Rivera, koji je 2005. u Zagrebu u sličnom, crossover kontekstu nastupio uz slavne gitariste, braću Assad, u sklopu ciklusa Jazz.hr HDS-a. U izvedbi, pak, skladbe “La cumparsita” kao gost uz njih je svirao bandoneonist Raul Jaurena koji je inicirao snimanje albuma u ovom glazbenom aspektu. Važnu ulogu odigrao je i Gabriel Senanes iz Buenos Airesa, koji je bio njegov učitelj. Zapravo suradnja s njim prethodila je ovom projektu i usmjerila ga prema glazbi koju su snimili za album. Senanes je za CD napisao dvije skladbe, a za četiri je priredio aranžmane. Bio je to dugotrajan proces osmišljavanja i pisanja glazbe, prije nego je snimljena, no isplatio se.

Hits 1455

Songs From the Road Songs From the Road
Leonard Cohen