Length 36:18
Edition date Srpanj 2019
Etiketa Grevlinto Records
Catalog Number 5639649720
Edition details objavljeno: 25.7.2019.; izvršni producent: Ryan Angell; producentica: Dori Amarilio; snimano: 2018. - Casa Amarilio Studio, Studio City, CA
Tags Gretje Angell Grevlinto Records Ryan Angell Dori Amarilio

Američka pjevačica Gretje Angell svoj je pri album posvetila svom ocu jazz bubnjaru. Naime, s njim je stjecala prva iskustva nastupajući u klubovima. Njezin je djed također bio bubnjar. Poslije je studirala klasičnu glazbu i pjevala uz jazz i simfonijeske orkestre. Uz razne suradnje vodila je i vlastite sastave. Ovim albumom, kao što to naslov sugerira, htjela je pokazati svoje velike vokalne sposobnosti, ali i sklonost prema mainstream jazza, u svim njegovim oblicima. Očito, naslušana je, poznaje tradiciju jazza te je dublje zaronila proučavajući skladbe koje izvodi. Nema tu površnosti koja je toliko prisutna karakteristika mlađih glazbenika. Niti u jednom trenutku ne osjeća se pretjerivanje, svaka izvedba plovi mirnim morem, bez bure i valova koji bi narušili idilu. Dojam je da je odabrala skladbe koje najbolje ocrtavaju njezinu osobnost. Osim poznatih pjesama iz američke pjesmarice, među ostalima “Tee For Two”, “(Our) Love Is Here To Stay”, “Fever”, “Do Nothing Til You Hear From Me” i “I'm Old Fashioned”, to su i bossa nove: “One Note Samba” Antonia Carlosa Jobima te “Berimbau” Badena Powella u kojoj je pokazala da u portugalskom pliva kao riba u vodi. Niti scat pristup pjevanju joj nije stran, ali niti u tome ne pretjeruje. Sve je posloženo s mjerom i osjećajem za lijepo. Ovisno o karakteru skladbe izvodi ih s različitim postavama i glazbenicima. Jedina konstanta je gitarist Dori Amarilio koji je producent albuma i jedini koji svira u svim izvedbama. Osim toga, Gretje Angell tri pjesme kojima zaključuje album: “One Note Samba”, “Tea For Two” i “Them There Eyes”, izvodi samo uz njegovu pratnju.

Hits 2058

Kidsticks Kidsticks
Beth Orton