Length 42:20
Edition date Lipanj 2021
Etiketa Timeless Grooves Records
Catalog Number RA360
Edition details objavljeno: 11.6.2021.; producent: Jason Miles
Tags Jason Miles Rebecca Angel Timeless Grooves Records

“Love Life Choices” je prvi album pjevačice Rebecce Angel. Na naslovnici je istaknuto ime Jasona Milesa kao producenta, što nije uobičajeno. No to je posve logičan potez i to ne zato što u svojem životopisu bilježi suradnje s Milesom Davisom, Marcusom Millerom, Davidom Sanbornom, Georgeom Bensonom i drugim slavnim glazbenicima. Naime, osim što je svirao klavijature i programirao bubnjeve te je producirao album, on je alfa i omega kad je riječ o njezinoj glazbi. Poznaje ju već desetak godina, od njezine petnaeste, i tijekom tog razdoblja s povjerenjem joj je pružao podršku i usmjeravao njezinu karijeru. Zapravo on je poput još jednog člana njezine obitelji, a radi se o glazbeničkoj obitelji koja se drži zajedno. Otac, trubač i krilničar Dennis, kriv je što se zaljubila u jazz i jedan je od mnogobrojnih glazbenika koji su sudjelovali u snimanju ovog albuma. Kao instrumentalist i koautor jedne skladbe sudjelovao je i njezin suprug, gitarist Jonah Prendergast koji je njezino najveće nadahnuće. On je također dao velik doprinos u stvaranju ovog izdanja i snimio je fotografiju za naslovnicu. Podršku su dali i mnogi drugi glazbenici, među ostalima i slavni gitarist Romero Lubambo, kontrabasist Reggie Washington, bubnjar Gene Lake i udaraljkaš Cyro Baptista. Šaroliko društvo za izvedbe šarolikog programa, od smooth jaza preko bossa nova i crossovera do protestnih, reggae i pop pjesama. Osim Rebecce Angel i članova sastava autori su Erik Satie, Bob Marley, Antonio Carlos Jobim, Sade... Ona ih prilagođava svojem karakteru: nježnom, umilnom, osjećajnom, prozračnom.

Hits 1125

Otprilike ovako opet nastupili u svom gradu

Tihomir Pop Asanović ispunio Peti kupe opakim grooveom