Dodano Petak, 22 Travanj 2011
Length 35:57
Edition date 2011
Etiketa Wind Up Records
Catalog Number 13263
Edition details Datum objave: 22. 2. 2011.; Produkcija: Gil Norton; Snimano: lipanj-kolovoz 2010. Dreamland Studios, Woodstock, New York

Bayside kao predstavnici američke punk rock scene sad već nekih 11 godina pokušavaju pružiti nešto novo što bi se moglo svidjeti i široj publici. Tri diskografske kuće i deset promjena postave, složili su album pod nazivom Killing Time koji je objavljen u veljači ove godine.

Svoj peti studijski album otvaraju pjesmom Already Gone i nakon brzog početka do izraza dolazi specifični glas vokala, Anthonyja Ranerija. Oni su jedni od onih bendova gdje bi se sa promjenom vokala promijenila cijela priroda benda. Sick, Sick, Sick druga stvar na albumu je u studenome prošle godine bila njihov najavni singl albuma. Melodioznim punkom drže se i dalje svoje isprobane formule kako su i započeli album.

Mona Lisa koja slijedi je također imala svoju radio premijeru kao jedna od prepoznatljivih pjesma na njihovom novom uratku, donekle, ova pjesma ima nešto klasičnijeg u sebi, gotovo u betovenskom stilu. No, više-manje, sve pjesme se odlikuju ovim stavom o ljubav/patnja relaciji uokvireno punk rock zvukom. It's Not a Bad Little War pokazuje malo više onog slavnog punkerskog stava o društvenim problemima i da trebamo zauzeti svoj stav za nešto. Ta priča.

Sinking and Swimming on Long Island, nešto lakša i melankoličnija sredina albuma ne traje dugo jer se sa Seeing Sound vraćaju na svoj prvobitni zvuk, pa čak i sa nešto zabavnijom „cirkus“ temom. Ova stvar je definitivno obavezno štivo. Sa The Wrong Way nastavljaju taj, rekla bih, jak zvuk što isprva čini slušljivijim djelom od početka i ono što im čini singlove.

On Love, On Life je iznenađenje pred kraj albuma, sa svojim piano elementom koji podsjeća na pop zvuk i baladičnim pjevanjem. Još jedan biser na punk rock albumu. I da se ne bi navukli na to, predzadnja, The New Flesh, na albumu nas podsjeća koga mi to zapravo slušamo. Sa naslovnom pjesmom, Killing Time, dolazimo do zaključka ovog izdanja Baysidea. Sve u svemu, i više nego solidan punk rock album sa pokojim iznenađenjem koje se krije van objavljenih singlova. I čine zanimljivo slušanje, kako i naslov tvrdi za „ubijanje vremena“.

Dijana Druškić

Hits 505