Vrsta Država
Dodano Srijeda, 26 Listopad 2011
Žanr Country
Edition date 2008
Etiketa EMI / Dallas Records

Moram odmah na početku priznati da sam pomalo više očekivao od Glen Campbella i njegovog novog albuma Meet Glen Campbell, koji je ovih dana objavila izdavačka kuća EMI.

Ma, zapravo koliko me je ugodno iznenadio novim albumom i novim bendom Keith Emersona, toliko sam se još i više razočarao u ovom albumu Glen Campbella, koji se svakako mogao odmaknuti od ovog sladunjavog zvuka, koji je vjerojatno namijenjen američkim domaćicama pedesetih godina, kada postavljaju stol za ručak ili večeru. Meni je potpuno jasno da se ponekad mora progutati sve i svašta, ali ovaj album je jedno zaista veliko razočaranje. Tko bi očekivao da će se stvar ovako razvijati, ma u stvari znam da je Glen Campbell oduvijek bio sklon ovakvom malo mekšem zvuku, ali ovakvu "ljigu" već dugo nisam čuo.

Ovaj čovjek je nekada zamijenio Brian Wilsona u Beach Boysima, doduše to nije bilo dugog vijeka, ali ipak potrebne su određene reference kako bi se to uopće moglo dogoditi. Moram još jednom istaknuti da sam zaista puno očekivao od ovog glazbenika, koji ipak nije neki bezveznjak, dapače iza njega je zavidna profesionalna karijera. No izgleda da od tolikog "middle of the road sounda" jednostavno se zakopao i nije se uopće jednostavno ni lako iz takvog mulja iskopati.

Nakon nekoliko preslušavanja, od čega su dva apsolutno bila na silu uspio sam izdvojiti samo jednu pjesmu, koja bi se koji puta mogla naći na nekom mom mixu, sve ostalo zapravo je jedna velika praznina i sivilo, dosadno prepričavanje nekih Glenovih vizija, ideja ili nečeg trećeg. Čak ni sami naslovi pjesama nisu mogli garantirati neku bolju ili zabavniju furku.

Ponekad se upitam tko može slušati takvu "limunadu", čak i ako se prisilite i čak ako i pokušavate pronaći i trunčicu blistavijeg trenutka, ovog po meni apsolutno nepotrebnog izdanja Glen Campbella, jednostavno je nećete uspjeti pronaći.

Stoga, čemu uopće i truditi, već jednostavno treba zaklopiti ovu stranicu i pokušati se što prije oporaviti od ovakvog srednjostrujaškog projekta. Dugo sam dvojio kuda svrstati ovu glazbu, da li je to pop ili country ljiga, da li je to američki šlager ili što već, no ono što je sigurno ako niste ljubitelj ovakvih glazbenih tonova onda jednostavno u velikom luku zaobiđite ovaj album jer čemu trošiti vrijeme i živce. Ni jedno ni drugo nismo našli na cesti, niti ih imamo dovoljno.

PREPORUKA:
Ono što moja malenkost može preporučiti glede albuma Meet Glen Campbell, jednostavno je bolje nemojte! Ako sam već ja osobno morao proći ovu torturu Vi ne morate, pa svakako zaobiđite ovo izdanje.

Hits 2316