Dodano Utorak, 11 Veljača 2020
Length 17:10
Edition date Srpanj 2018
Država Argentina / SAD
Etiketa Samostalno izdanje
Tags Carla Campopiano

Argentinska flautistica Carla Campopiano posvetila se pročavanju kultura i života te načinu izražavanja tih iskustava kroz glazbu. Odrastala je u Argentini gdje je apsolvirala ritmove kao što su tango, milonga, candombe i chacarera. Kasnije, kad se nastanila u Čikagu, gdje se odmah uključila u tamošnja glazbena zbivanja, fokus svojih izučavanja prebacila je na jazz i blues. Osim toga, njezino čikaško razdoblje obilježilo je prijateljstvo i suradnja s meksičkim bubnjarem i udaraljkašem Gustavom Cortinasom s kojim je razvijala glazbu što donosi spoj ta dva svijeta. To je i tema ovog albuma, što se jasno vidi i iz njegovog naslova. Cortinas je i autor jedne skladbe na albumu - “La Balada del Leon”. Carla Campopiano je na CD također uvrstila skladbe trojice u svijetu manje poznatih, ali važnih argentinskih autora koji su djelovali na području tanga: “Sacachispas” Julia de Cara, “Melancolico” Juliana Plaze i “Don Agustin Bardi” Horacia Salgana. Osim toga obradila je djela “Zita” i “Triunfal” legendarnog argentinskog bandoneonista, ali prije svega cijenjenog skladatelja, Astora Piazzolle, koji je i sam djelovao u sličnim glazbenim situacijama u kojima je tango spajao s jazzom. Uz Cortinasa član njezinog trija je gitarist Angel Colacilli, koji u izvedbi skladbe “Zita” svira bas, a koji je, uz Carlu Campopiano priredio aranžmane za izvedbe na ovom izdanju. U izvedbi spomenute skladbe kao gost im se pridružuje gitarist Julian “El Piojo” Lopez. Upravo su interakcije flaute i gitare ono što daje poseban štih glazbi na ovom albumu.

Hits 3058