Length 44:40
Edition date Lipanj 2021
Etiketa COP Records / Blind Raccoon
Edition details objavljeno: 18. 6. 2021.
Tags Blind Raccoon Mark Cameron COP Records

"Back From The Edge" album je kojeg potpisuje Mark Cameron, a objavila ga je 18. lipnja COP Records, uz, naravno, globalnu radijsku potporu Blind Raccoon.

Moramo svi znati da je Mark istinski veteran jer na glazbenoj sceni egzistira od ranih sedamdesetih godina prošloga stoljeća, kada je krenuo u folk–rock maniri, da bi u novom mileniju svoju glazbenu opredijeljenost pronašao i usmjerio prema bluesu. Danas zasigurno nije nepoznanica mnogima koji su malo dublje zagazili u mulj delte Mississippija. Naime, Mark Cameron nas upućuje na onu poznatu istinu kada je u pitanju blues i koja kaže da svi znaju kako je doista jako teško uspjeti na toj blues sceni, o tome smo svjedočili jako puno puta. No, isto tako znamo da oni koji vrijede, čija kvaliteta nije upitna, prije ili kasnije isplivaju na površinu te velike muljevite rijeke i čini se da ih tada cijeli taj glazbeni svijet itekako pozorno sluša i prati. Moji susreti s glazbom Marka Camerona ne datiruju od jučer, već više godina znam za njega, pratim to što radi i prizanjem da iz albuma u album sve više i više postaje itekako važan dio ove glazbene priče. U proteklih i više od 10 godina Mark je stekao reputaciju glazbenika koji itekako zna što želi, što je sve pred njim a snalazi li se u svemu tome slušateljstvo, to je već sada potpuno drugo pitanje.

Okosnicu ekipe čine Mark Cameron (vokal i gitara) i njegova supruga Sheri Cameron, koja svira flautu, udaraljke i pjeva i svojom osobnošću daje bendu taj poseban ''sound''. Dalje uz njih tu su i Rick Miller (usna harmonika, melodika), Scott Lundberg (bas gitara), te Dan Schroeder ''The Hit Man'' (bubnjevi). Uz njih tu su i gostujući glazbenici: Tommy Barbarella (Hammond B3), Suzanne Ernst (bas flauta), Tonia Hughes i Sara Renner (vokali), Zack Lozier (truba, trombon), Nick Salisbury (bas) i Greg Schutte (bubnjevi). Svi zajedno konačno su nam ponudili album koji ih prikazuje u najboljem svijetlu!

No, isto tako sasvim je jasno da Cameronov fokus ide k izvornim blues pjesama s izrazito jakim melodijama. Široki dijapazon njegovog materijala proteže se blues žanrom i to izvan njegove standardne zone udobnosti i spoznaje s potenciranom gitarom i, naravno, na kraju tu je njegov vokal sa rasponom kakav baš treba u bluesu. Poznat kao izuzetno karizmatični frontman i vrlo senzibilan gitarist, Mark plijeni pozornost publike svojim angažiranim muziciranjem na koje nitko ne može ostati ravnodušan.

Njegovu svirku krasi prezentacija izvornih skladbi s velikom dozom iskrenosti, poštenja i često dozom humora. U njoj jednostavno čujemo punoću energije i jedinstvenu pulsirajuću snagu. Svakako moram istaknuti da je njegova glazba izuzetno osjećajna i nevjerojatno slušljiva. A svi zajedno ovim albumom odlučili su u potpunosti pridobiti većinu slušateljstva, o fanovima da i ne pišem. Je li im to uspjelo? Svakako!

Mark se sjajno nosi s akustičnim i električnim instrumentima, o čemu svjedoči i ovaj album. Inače, drago mi je da se bend samo tako, potpuno spontano, pridružuje i da svi vrlo snažno podupiru sva nastojanja i čežnje Marka Camerona kao glavnog skladatelja i frontmana Mark Cameron Banda.

Dragi moji, svakako potražite "Back From The Edge" i upoznajte kako to odlično rade Mark Cameron i njegov bend. Vjerujem da ćete se oduševiti i postati još jedan novi fan ovog izvrsnog glazbenika i njegovog nadahnutog benda.

Hits 1186