Length 43:50
Edition date Srpanj 2021
Etiketa Chris Daniels and the Kings
Catalog Number Moon Voyage Records / Blind Rac
Edition details objavljeno: 2. 7. 2021.;
Tags Blind Raccoon Chris Daniels and the Kings Moon Voyage Records

Chris Daniels, gitarist sastava Chris Daniels and the Kings, ponosnih članova ''Colorado Music Hall of Fame'', odlučio se raditi u vrijeme ove pandemije sa sjajnom pjevačicom Hazel Miller te Danom Marsh na klavijaturama, uz koje su se još našli i pjevač Freddi Gowdy, gitaristi Todd Park Mohr (Big Head Todd and the Monsters), Greg Garrison (Leftover Salmon), mandolinist Sam Bush, basist i skladatelj Victor Wooten (Bela Fleck and the Flecktones) i bubnjar Christian Teele. Tu su se još našli basist Kenny Passarelli i Tom Capek (Hammond B3) s back vokalima Markom Oblingerom i Lindom Lawson. Ova ekipa polučila nam je deset skladbi koje su se našle na albumu ''What We Did'' prije malo više od mjesec dana, a isti je objavila Moon Voyage Records uz svjetsku radijsku promociju Blind Raccoona.

Na albumu nalazimo svega, od autorskih pjesmama do obrada poznatih klasika i bez obzira o kojem se glazbenom žanru radi – country, soul, gospel, rock, jazz i blues – ova ekipa izuzetno nadahnuto, prezentira kompletni glazbeni sadržaj. Posebno bih istaknuo meni osobno nekako posebno dojmljiv vokal Hazel Miller.

U gotovo 44 minute ovaj glazbeni sadržaj snažno govori o izvrsnosti okupljene ekipe, a isto tako teško da će ovako raznolik glazbeni sadržaj naći nekog koga neće pogoditi niti mu se naći neke zamjerke. Da, dlaku u jajetu uvijek se može tražiti i naći, ali to nikada nije bio moj stil, pa tako neće niti sada. Ja sam u svojim tekstovima uvijek optimističan, uvijek su stvari OK, jer o onim drugima neću niti želim pisati i to je tako, svidjelo se to kome ili ne!

Različiti sadržaj rasteže se od The Doobie Brothersa preko Alberta Kinga, nježnih, plesnih klasika “Cheek To Cheek” i romantične salse “I'm Still Lookin’”. Potom slijede ''Could You Believe” Ala Jarreaua, Weissova “What A Wonderful World” koju je tako osobito izvodio Louis Armstrong, tu je i razigrana “Down Home Blues'' ZZ Hilla na koju se samo nastavljaju “Stealin’ Candy” u impresivnom duetu Danielsa i Millera, uvijek impresivna, bezvremenska balada “You’ve Got A Friend'' Carol King i James Taylora, dok sam kraj albuma ostaje za naslovnu skladbu Chrisa Danielsa iz 2012. s njegovog solo albuma “Better Days”. Ova pjesma je stvarna optimistična, akustična himna, koja nas vodi k boljem i optimističnijem razdoblju našeg budućeg življenja, barem se tome iskreno nadam i želim.

Album ''What We Did'' snažan je dokument i dokaz kako glazba, odnosno, prezentacijska forma ne mora biti 100% blues da bi bila tako bluesom obojena. Naravno, ovaj zarazni ritam, lepršavost i bogati aranžmani, potenciraju sve to i svemu daju još jednu notu, dozu pozitivnih vibracija. Uživao sam slušajući ovaj album i pišući kako to djeluje i ostavlja traga na mom biću. Uh, što volim kada mi tijelom prolaze mravci, to je dokaz da mi glazba itekako odgovara i da je to to! Prava stvar!

Hits 974
Blues With Horns Vol 1 « Blues With Horns Vol 1 Chris Daniels and the Kings Albumi Kronologija