Released Kolovoz 2009
Vrsta Pop / Folk-pop
Dodano Srijeda, 28 Rujan 2011
Žanr Pop
Edition date 2009
Etiketa Universal

Formula za uspjeh na američkoj top listi albuma je jednostavna: ili se uhvatite r'n'b-ja te uz nepokrivene atribute promovirajte novi stenjući singl ili igrajte dobru omladinu iz susjedstva. I dok smo ovima prvima bombardirani s tisuću strana i više nam idu na živce, ovi drugi su u biti puno gori. Ovi drugi predstavljaju vrline, jednostavne osobnosti i pjesme, no nisu ništa bolji od ovih koji su stražnjicom pokorili top liste.

Colbie Caillat je kao showbiz dijete Kena Caillata, producenta Fleetwood Maca otišla ovim drugim putem. Nema vaginalne dominacije u njenoj glazbi. Ovo su pjesme o ljubavi, osjećajima, trčanju uokolo, mislima i željama. Sve slično jedno drugom. Sve pliće jedno od drugog.

Tako nešto ste trebali i predvidjeti. Colbie Caillat ima na američkoj sceni i svoj muški pandan s kojim je snimila duet. Upravo ova dama je ona koju ste mogli čuti kako pjeva s Jasonom Mrazom onaj očajni hit Lucky. I to bi kao dojam ovog albuma trebalo biti dovoljno. Svu onu bezličnost koju ima Mraz ima i Colbie Caillat. Lako je reći da je r'n'b generičan, no nije ni mladenački pop/rock ništa bolji.

Caillat je povodom kreativne blokade otišla na Havaje, opustila se i napravila ovaj album. Iskreno, ne želim ni pomišljati kako bi ove pjesme izgledale da nije bila na Havajima jer usprkos relaksaciji ovdje kreativnosti nema. Upravo je zadivljujuća činjenica koliko je stihova Caillat sposobna napisati bez da vam i u jednom trenutku dođe želja da neki od njih upamtite ili zapišete. Slatkaste melodije će oko pijanog srca vjerojatno izazvati toplinu, no dalje od toga neće.

Tužna je činjenica da moderni r'n'b ne valja, no još je tužnije to što je suprotni polaritet na top listama još i gori. Neki umjesto Timbalanda imaju gitaru, no to ne znači da znaju raditi svoj posao.

Ivan Glazer
Hits 1066
Colbie Caillat Albumi Kronologija All Of You » All Of You