Length 43:25
Edition date Srpanj 2011
Država US
Etiketa Universal Republic
Catalog Number B0015542-02
Edition details Datum objave: 11.7.2011. Produkcija: Greg Wells, Ken Caillat, Ryan Tedder, Toby Gad, Jason Reeves i Rick Nowels. Snimano: 2010. - 2011.

Svi se sjećamo pjesme Lucky u kojoj je popratila Jasona Mraza, a mnogima u glavi vjerojatno još uvijek odzvanja njen zarazni hit Bubbly. Riječ je, naravno, o Colbie Caillat koja svojim ugodnim glasom i sladunjavim pjesmama ni ovog puta nije razočarala.

Za dvanaest pjesama novog albuma pod nazivom All of You, Colbie je nadahnuće pronašla u svom dečku Justinu Youngu. S obzirom na to da je Justin i sam glazbenik, ovaj album sadrži i tri pjesme koje su njih dvoje zajedno napisali. Colbie kaže kako je to bilo jedno divno iskustvo koje ih je još više približilo jer su pisali upravo o svojoj vezi. To se jasno i vidi iz pjesama Brighter Than the Sun i I Do na samom početku albuma. Upravo nas putem njih Colbie vodi kroz čari ljubavnog zanosa veselim i živahnim zvucima gitare i klavira, te tekstovima koji veoma brzo „uđu u uho“.

Takav se tempo održava i kroz Before I Let You Go i Favorite Song na kojoj je surađivala s američkim hip-hoperom Commonom i frontmenom grupe One Republic, Ryanom Tedderom. Moram primijetiti da Favorite Song i What If pomalo odskaču od zvuka tipičnog za Colbie Caillat, ponajprije zbog zamjene akustične gitare električnom.

Pjesma Shadow jedna je od onih koje su napisali Colbie i Justin, a upravo se njome onaj zanos s početka nekako umiruje. Nestaje onaj brzi ritam, a pjesme poprimaju možda pomalo čak i melankoličan ton. Ipak, Colbie veoma dobro drži balans među repertoarom jer odmah u idućoj pjesmi Think Good Thoughts na pomalo šaljiv način ponovno unosi malo one dobre energije s početka. Svojim pjesmama Colbie nas postepeno vodi od ljubavnog zanosa i nekih malih sumnji koje se često provlače kroz ljubavne veze do trenutka u kojem osobe prihvate jedna drugu u potpunosti bez obzira na sve. Upravo sam zbog toga, preslušavajući ovaj album imala osjećaj da slušam njezinu osobnu ljubavnu priču i to je ono što mu daje neki poseban pečat.

Za sve one koji vole Colbie Caillat, All of You bit će pun pogodak posebice u ove zimske dane, jer svojim veseljem i dinamikom budi uspomene na toplo ljeto. Kako je i sama Colbie rekla, ovo je treći album na kojem se nalaze elementi prethodna dva, no ujedno je i novo poglavlje. To je nešto što se na ovom albumu zaista i osjeti. Usudila bi se reći da je Colbie dokazala kako neće samo tako nestati, već da će se u glazbenim vodama zadržati neko duže vrijeme.

Silvija Kovačić

Hits 1190
Breakthrough « Breakthrough Colbie Caillat Albumi Kronologija