Length 1:05:41
Edition date Travanj 2020
Etiketa Sunnyside
Catalog Number SSC 4114
Edition details objavljeno: 10.4.2020., producent: Neville Grusd
Tags Sunnyside John Di Martino Neville Grusd

Iako je bio jedan od najvećih jazz skladatelja i aranžera, Billy Strayhorn je uvijek bio u sjeni Dukea Ellingtona za čiji je orkestar napisao neke od najvažnjih djela. Upravo je on, uz karizmatičnog vođu, najzaslužni što je taj all star big band bio i ostao jedan od najvažnijih u povijesti jazza. Primjerice himna Ellingtonovog orkestra, “Take the A Train”, njegova je skladba. Poput te, mnoge su njegove skladbe postale jazz standardima. Neke od njih: spomenutu te “Johnny Come Lately”, “Rain Check”, “Lush Life”, “Isfahan”, “Passion Flower”, “Chelsea Bridge” i druge, pijanist John Di Martino je odlučio uvrstiti na svoj novi album kojim želi ukazati na vrijednost Strayhornova djela. Izvodi ih uz renomirane jazz glazbenike: tenor saksofonista Erica Alexandera, kontrabasista Borisa Kozlova i bubnjara Lewisa Nasha, s kojima svira uvjerljivo, s osjećajem za swing i razigranim improvizacijama. U izvedbi skladbe “Lush Life” pridružuje se pjevač Raul Midon, samo uz Di Martinovu pratnju. Zajedno sa suradnicima u Strayhornove je skladbe unio dašak nove svježine, ali zadržavši njihovu prepoznatljivost i osebujan karakter. Uostalom Di Martino ih je već dobrano prožvakao izvodeći ih u raznim prigodama i s raznim glazbenicima, a lista njegovih suradnika je poduža, od Raya Barretta i Bobbyja Sanabrije preko Davida “Fatheada” Newmana, Jona Hendrixa i Houstona Pearsona do Pata Martina i Jay Clayton. Balade “A Flower Is a Lovesome Thing” i “Lotus Blossom” Di Martino je odsvirao solo, podsjetivši na velikog pijanista Lenniea Tristana koji je bio njegov učitelj klavira. Boljeg nije mogao poželjeti.

Hits 1795

Šesto čulo Šesto čulo
Lu Jakelić