Edition date Ožujak 2012
Država UK & Europe
Etiketa Rough Trade
Catalog Number RTRADCD657
Edition details Snimljeno: 2011.
Tags Capitol Rough Trade

“Stand up and DANCE!” viknuo je netko iz publike na koncertu Decemberista. Frontman odmah na početku podsjeća da ovo nije Keith Urbanov koncert i cijeli show počinje. Album sadrži 20 pjesama s 12 različitih koncerata koje su održali 2011. Dok slušate album čini vam se da ste na koncertu, a ne na 12 različitih koncerata.

Album počinje bombastičnom pjesmom “Infanta”, koja odiše meksičko-country zvukom. Također tu je vrlo zanimljiva i neobična “The Bagman’s Gambit”, balada o eri Hladnog rata, o zabranjenoj ljubavi dva špijuna. Pjesma počinje polako da nas zagrije za fantastičan refren. Ova pjesma ne sadrži veliki aranžmna, pjevač pjeva uz gitaru, na drugoj strofi se javlja latentan klavir, dok refren nose bubnjevi, prateći vokal (Sara Watkins) i violina. Prelijepa pjesma.

We Both Go Down Together pjesma je, kako sam Meloy kaže, o zajedničkom samoubojstvu. Očekivali bi ste neku super laganicu na koju ćete rezati vene, no pjesma je zapravo totalno drugačija, nevjerojatno plesna, pokretljiva. Sve samo ne pjesam o samoubojstvu i nemogućoj ljubavi. Na kraju nas bend vodi do maestralne, desetominutne I Was Meant For Stage, začinjene s malo truba. Počinje karakteristično, Meloy sam pjeva uz gitaru, polako nas podižući za finale.

We All Raise Our Voices to the Air album je pun energije, tome svakako doprinosti što je koncipiran kao živa svirka. Live albumi, prenose više energije, emocije, svaku pjesmu prethodno objasne. No jedini je problem što nema video dimenzije, što će nadam se objaviti u skoroj budućnosti. Inače jako zanimljivo izdanje i svakako za preporuku, napose onima koji vole country.

Ivana Obrdalj

Hits 732
The King is Dead « The King is Dead The Decemberists Albumi Kronologija What A Terrible World, What A Beautiful World » What A Terrible World, What A Beautiful World