Length 1:00:41
Edition date Lipanj 2016
Etiketa Fluttery Records
Catalog Number FLTTRY112
Edition details objavljeno: 9.6.2016.;
Tags Fluttery Records Eleven33

Američki multiinstrumentalist i producent Rob Fleming nalazi se kao glavni i jedini čovjek iza alternativno-elektronskog post-rock projekta Eleven33. Izdan za Fluttery Records, album, simbolično nazvan Chasing Light, pokušaj je traganja za srećom, dobrotom, istinom i ljepotom putem čiste forme glazbe. Noseći u svojoj esenciji optimističnu poruku da u životu, usprokos svim nedaćama, nikada ne treba odustati, prestati se nadati ili tragati za svjetlom, riječ je o vrlo osobnom djelu autora koje je nastalo u za njega, obitelj i prijatelje emocionalno turbulentnom razdoblju 2014. godine. Na neki način, u blagom smislu, može se reći da je Chasing Light konceptualan album koji istražuje različite ljudske emocije i završava optimističnom porukom nade. Ne samo tematikom optimizma, već i opuštajućom kvalitetom i tendencijom prema uzvišenim, umjetničkim osjećajima inspiracije, Flemingovo djelo stilom i zvukom dobrim dijelom izranja iz tradicije new-agea i glazbe 1980-ih te početka 1990-ih, pa posjeduje određenu dozu retro nostalgije. S obzirom da mu je namjera bila stvoriti filmsko iskustvo glazbe, teško se oteti dojmu da filmovi iz 1980-ih, poput Blade Runnera, Risky Businesa, Chariots of Fire, Rain Mana itd, nisu imali nekog utjecaja. Utjecaj Vangelisa čini se očit već od samog otvaranja albuma instrumentalom „First Light“ s eteričnom i lagano pulsirajućom pozadinom te nježnim, emotivnim tonovima na klaviru. Čak se mogu čuti tragovi Tangerine Dreama i kasnih Pink Floyda. Chasing Light je vrlo kontemplativno i meditativno djelo koje uspješno spaja bogatstvo elektronike s klasičnim zvukovima gitare i klavira u inspirativnu i koherentnu cjelinu kojoj sastavni dijelovi imaju funkciju razvijanja emocija putem dinamike i melodija. Produkcija, koju također potpisuje Flemin, kristalno je čita i široka, a svi su instrumenti izvrsno posloženi u bogatstvo slojevitih, lijepih i ugodnih harmonija. Baš sve je podređeno kompozicijama. Nema nepotrebnih elemenata ili suvišnih improvizacija, tako da od početka do kraja, kroz dvanaest kompozicija, album izuzetno glatko teče bez bilo kakvih prekida ili narušavanja cjelovite slike. Na kraju, vrlo moderan dizajn omota ECM-ovske estetike uspješno reflektira temu ali i suvremenu narav Flemingova djela

Ljubiša Prica

Hits 1596