Dodano Petak, 28 Veljača 2020
Žanr Country
Length 41:20
Edition date Rujan 2017
Etiketa EH Music
Tags Ebony Hillbillies

Počeli su svirajući na ulicama Manhattana a danas nastupaju u uglednim koncertnim dvoranama kao što su Carnegie Hall i Lincoln Center. Oni su The Ebony Hillbillies, afroamerički ansambl posvećen sviranju žičanih glazbala koji na životu održava tradiciju američke glazbe. No, osim žičanih glazbala: violine, kontrabasa, bendža, dulcimera i gitare, zvuk njihove glazbe obogaćuju raznorazne nekonvencionalne udaraljke, među ostalima “rifljača” (daska za pranje rublja). Naravno, sve su izvedbe vokalne. Kroz mješavinu countryja, bluegrassa, folka, bluesa, popa i jazza, njihove nas izvedbe vraćaju u davna vremena u kojima nije postojao pojam “glazbena industrija”, u kojim se sviralo iz nasušne potrebe, da bi se okupljala zajednica, da bi prisutni plesali, zbližili se, opustili, razgalili... Taj duh s početka dvadesetog stoljeća rekonstruirao je klasično obrazovani violinist Henrique Prince. U tome je imao snažnu podršku i pomoć člana benda, bendžoista i gitarista Norrisa Washingtona Bennetta, glazbenika koji je iskustvo stjecao svirajući s uglednicima raznih žanrova, od Arla Guthriea i Mississippija Johna Hurta preko Freddiea Kinga i Maxa Roacha do Joan Baez i Dublinersa. Izbor skladbi na tom je tragu. Naime, osim traditionala koji čine veći dio programa, na album “5 Miles From Town” uvrstili su, primjerice, “Wang Dang Doodle” legendarnog blues kontrabasista i skladatelja Williea Dixona, “I Can't Make You Love Me” Bonnie Rait, “Cream” Princea i “Fork in the Road” Williama  Smokeya Robinsona.

Hits 2750