Dodano Srijeda, 23 Listopad 2019
Length 53:32
Broj diskova 10
Edition date Kolovoz 2018
Etiketa Vof Recordings
Tags Mike Freeman Zonevibe

Dvije su osnovne značajke ovog albuma - latino pristup i zvuk vibrafona. Osim toga, dvije su i posvete - latino udaraljkašu (najpoznatiji je kao timbalist) i vibrafonistu, te vođi orkestra Titu Puenteu te vibrafonistu Bobbyju Hutchersonu koji je preminuo 2016., neposredno prije snimanja ovog CD-a. Iako se radi o stilski različitim glazbenicima, i skladbe posvećene Hutchersonu ostvarene su u latin jazz maniri, iako to nije bio prioritet njegova stvaralaštva. Vibrafonist Mike Freeman svakako je kompetentan da se oglasi po tim pitanjima. Naime, iza sebe ima bogato iskustvo sviranja na području jazza i latino glazbe. Između ostalih svirao je s glasovitim bubnjarem Rayom Mantillom, a već više od deset godina vodi sastav ZonaVibe s kojim je snimio četiri od sedam albuma što ih je ostvario kao vođa sastava. Nastavljajući s posvetama - prethodni je album, “Blue Tjade”, posvetio velikom vibrafonisti Calu Tjaderu - Freeman je snimio album s vlastitim skladbama u latin-jazz idiomu. Za suradnike je odabrao prvoklasnu njujoršku ekipu: trubača Guida Gonzaleza, basista Iana Stewarta, udaraljkaša Roberta Quinteru i bubnjara Joela Matea. Radi se o potpuno novoj postavi, uglavnom s latinosima, što izvedbe na ovom CD-u čini uvjerljivima, autentičnima, u skladu sa spomenutim stilom. Lepršave su, rasplesane, nasmijane, pozitivne, poletne, okretne, živahne... Spomenuti su članovi sastava sjajni solisti, ali, što je važnije, suradnici koji svojim poticajnim sviranjem u pratnji potiču Freemana da poleti u svojim solima.

Hits 139
Blue Tjade « Blue Tjade Mike Freeman Albumi Kronologija