Dodano Petak, 26 Ožujak 2021
Length 38:31
Edition date Lipanj 2020
Etiketa Green Flash Music
Edition details objavljeno: 1.6.2020.; producent: Emilio D. Miler
Tags John Finbury Green Flash Music Emilio D. Miler

“QUATRO” je jedan od dva prošlogodišnja albuma Johna Finburyja, skladatelja nominiranog za Grammy i Latin Grammy. Na album, koji je snimio 2019., a producirao ga je dobitnik latinoameričkog Grammyja Emilio D. Miler, Finbury je uvrstio tri instrumentalne i četiri vokalne izvedbe koje se izmjenjuju u logičnom slijedu. U knjižici albuma otisnuti su tekstovi svih pjesama, kao i prijevodi na engleski onih koje su u izvorniku na španjolskom, što je važno jer radi se o angažiranim tekstovima koji donose poruku, kojima autor dijeli iskaz o boljem svijetu, poštivanju kulturnih raznolikosti i borbi protiv ograničenja temeljenih na osnovu predrasuda. Finbury, koji glazbu piše već više od četiri desetljeća, autor je svih skladbi uvrštenih na CD, od reda posve novih, a tekstove su napisali Emilio D. Miler, Patty Brayden, Magos Herrera i Roxana Amed. Iako je i pijanist – klasično obrazovani – izvedbe je prepustio uglednim jazz glazbenicima utemeljivši međunarodnu postavu koju čine meksička pjevačica Magos Herrera, španjolski pijanist Chano Domínguez, američki kontrabasist John Patitucci i meksičko-američki bubnjar Antonio Sánchez. Radi se o renomiranim glazbenicima koji dolaze iz raznih sredina i sa sobom donose dašak svojeg nasljeđa, ali zahvaljujući svojoj svestranosti odlično su se uklopili u latino jazz (s velikim J) idiom s utjecajima španjolske glazbe, zapravo flamenka, stila koji prevladava kroz sve izvedbe. Naime ta je glazba u njegovom fokusu u zadnjih nekoliko godina. Uz snažnu poruku koju glazba prenosi, posebice su dojmljiva sola članova sastava.

Hits 1133
American Nocturnes: Final Days of July « American Nocturnes: Final Days of July John Finbury Albumi Kronologija

Chui u Petom kupeu