Released Rujan 2010
Vrsta Pop / Rock / Alternative rock / New Wave
Dodano Nedjelja, 17 Travanj 2011
Length 53:05
Edition date 2010
Etiketa Island / Vertigo / Universal

Sa zastojima u radu benda se nikad ne zna i možda smo uistinu u slučaju Killersa kao kompletnog benda poslušali sve što smo mogli, no njihov frontmen ima još toga za reći. Flowers se u možda već ugaslom bendu uistinu činio kao glavni što se ideje i izvedbe tiče i za očekivati je bilo da mu solo album zvuči kao jedan od albuma Killersa. Ipak, to nije tako. Flowers i Killersi jedno bez drugog ne mogu, barem što se stvaranja hitova tiče, a zvuk kojim se odmetnuti član pokušava probiti na scenu je kopiranje Brucea Springsteena. I to najčešće loše.

Samim svojim smislom, Flamingo je bitno drugačiji od bilo kojeg albuma Killersa jer je duboko introspektivan, prepun Flowersovih filozofija o životu, sreći i religiji nikako ne naginjući pričama o dečkima koji nalikuju djevojkama s kojima je hodao u veljači prošle godine. Iako postoji nekoliko tekstualno vrlo pogođenih pjesama, Flowerse se uistinu previše doticao Boga. Protiv religije nemam ništa, no dok izlazi iz njegovih usta odnos grešnika i Boga zvuči užasno plastično i jednodimenzionalno približavajući se više nekom tekstu za kućanice Paula Coelha nego umjetničkoj viziji svemoćnog bića. Cijeli taj grešnički odnos je iritantan od samog početka zbog svoje krcatosti klišejima. Dno dna se dostiže na početku albuma kad sin razmetni koji je pobjegao u Vegas kliče Hosana!

Flamingo ima i svojih blistavih trenutaka. Ljubavna tematika Flowersu ipak bolje leži pa nesretni parovi o kojima govore Crossfire i Hard Enough dobivaju prave nadgrobne spomenike za svoje ljubavi. Only The Young, iako začuđujuće banalnog refrena kroz mračne tonove uspijeva ostvariti ideju teških vremena u životu. Jilted Lovers & Broken Hearts strši u odnosu na ostatak jer se radi o tipičnoj pjesmi Killersa s Hot Fussa što je u ovom slučaju jako dobro.

80s prizvuk koji ih je učinio jako moćnima u Velikoj Britaniji za Killerse je bio jako dobra stvar. Problem je bio neujednačen trud oko singlova i ostalih pjesama, no svaki od tih albuma je bio bolji od Flaminga. Ako Killersi već neće postojati, Flowers je uredno mogao iskopirati zvuk i uživati u novim/starim fanovima. Ipak, radije se uhvatio propitivanja sebe i koketiranja s countryjem. Da nije ispalo toliko plitko, možda bi bilo i uvjerljivo.

Ivan Glazer
Hits 831
Brandon Flowers Albumi Kronologija The Desired Effect » The Desired Effect