Edition date Kolovoz 2016
Etiketa Provogue / Mascot Label Group
Catalog Number PRD 7490 2
Edition details objavljeno: 5.8.2016.; izvršni producent: Stefani Scamardo; producent: Bud Snyder; snimano: Telstar Recording Studio, Sarasota, FL
Tags Gov't Mule Stefani Scamardo Provogue Mascot Label Group Bud Snyder

Album "Tel-Star Sessions" sniman je od lipnja do rujna 1994., a preko Evil Teen Records objavljen je 5. kolovoza ove godine. O čemu se radi?

Početkom ljeta 1994., dok se odmarao od rada u Allman Brothers Bandu, gitarist i pjevač  Warren Haynes s originalnom postavom Gov't Mule (Allen Woody na basu i i Matt Abts za bubnjevima) u Tel-Star Studios u Bradentonu, u američkoj saveznoj državi Florida, snimao je ove pjesme. Trebao je to biti materijal za njihov nastupni album. No, stjecajem okolnosti i tko zna zašto snimke su ostale na policama u arhivi. A potom, u listopadu 1995. za izdavačku kuću Relativity bend objavljuje svoj nastupni album nazvan jednostavno "Gov't Mule" i koristi čak sedam pjesama nastalih na ovim sessionima u Tel-Star studiju. Želim naglasiti da se radi o raritetnim, tek sada objavljenim snimkama, da se radi o vremenu kada su Gov't Mule zvučali onako 'krvavo' sirovi, čvrsti, kada se ova prva, originalna postava sa svojom svirkom može staviti rame uz rame s glazbenim idejama i prezentacijskom formom kakve su imali, primjerice, Cream, Jimi Hendrix Experience, Blue Cheer ili pak ZZ Top.

Na tim sessionima u Tel–Star studiju bend je iskazivao nevjerojatnu čvrstinu, strašnu određenost ka rock bluesu, ali s, naravno, vrlo jasno određenim refleksijama na trenutne glazbene reference devedesetih (grunge i alternativni rock). Sve to u konačnici svima nama koji volimo njihovu glazbu daje prosto nevjerojatan uvid u njihovu početnu zvučnu sliku. S druge pak strane, vrlo jasno i direktno upućuje nas na ono što i dan danas Gov't Mule znače na svjetskoj glazbenoj sceni.

Kako i tada u svojoj početnoj fazi, tako i danas Gov't Mule krase nadahnuta svirka, jasna određenost ka rocku i bluesu, izuzetna improvizacijska sposobnost i posebno nadahnuće kada se prezentira glazba, odnosno, glazbeni stilovi koje vole i oni i mi! U cijeloj toj priči poseban doprinos dali su Bud Snyder (inženjer zvuka Allman Brothers Banda), te legendarni producent Tom Dowd, čiji su savjeti iskorišteni kako bi se dobio taj 'sirovi' i snažni sound najjačih super grupa (uglavnom radi se o klasičnoj postavi – gitara i vokal, bas i bubnjevi) u povijesti moderne glazbe.

S druge pak strane, svi zajedno jako dobro su znali kako se stvara atmosfera, pa su sve to spojili i odmah na početku svima su dali do znanja kako će to zvučati i kakav će biti njihov smjer i put. A to je, bez sumnje, 'strateški' i krucijalani dokument o tome kako je sve zapravo počelo.

A počelo je tako da je plan bio snimiti niskobudžetni album i odsvirati nekoliko koncerata... i to je to. No, upravo ovi sessioni pokazali su da je ova trojka proizvela i da su međusobnom interakcijom pronašli i naišli na nešto posebno. Haynes, Woody i Abts jednostavno su shvatili da je to 'ono nešto', da na tome treba raditi i jednostavno ići dalje.

Svi mi, i kritika i publika, a osobito obožavatelji dobili smo priliku čuti njihov rani rad, njihovu nevjerojatnu improvizacijsku interakciju te impresivnu vještinu prezentacijske forme, koja im je na kraju i postala zaštitni znak kako na njihovim nadolazećim albumima tako posebno i na nastupima uživo. U prilog svemu ovome ide činjenica da je čak sedam ovih demo snimaka, uključujući obrade Freeovaca, Mr. Big i  Mother Earth  Memphis Slima, našlo svoje mjesto na njihovom nastupnom albumu.

"Blind Man in the Dark" našao se na albumu "Dose" (1998.), dok su "Just Got Paid" ZZ Top i "The Same Thing" Willieja Dixona doista posebne poslastice ovog izdanja. Na kraju krajeva, ovim demo snimkama Gov't Mule jasno su zacrtali put kojim žele ići. I to su na svu sreću i učinili!

Od tada prošle su 22 godine... Na žalost, Allen Woody nije više sa nama, no bend je to uspio prevladati i nastaviti tamo gdje su stali, a naravno,  to bi i pokojni Allen najviše želio i na tome inzistirao... 'the show must go on!'

Danas nema pretjerano puno bendova koji se svojom glazbom mogu natjecati za sam vrh r ’n’ r  i rock/blues scene. Waren Haynes svojim nepobitnim talentom pridonosi da Gov’t Mule bude pri samom vrhu i na tome mu treba odati dužno poštovanje. Tako je bilo na samom početku njihova rada, a tako je i danas.

"Tel-Star Sessions" povijesni je dokument, tonski zapis o tome kako je sve počelo kada se radi o Gov't Mule. Obvezno slušati!

Hits 802
Sco-Mule « Sco-Mule Gov't Mule Albumi Kronologija Revolution Come...Revolution Go » Revolution Come...Revolution Go