Length 1:00:07
Edition date Listopad 2009
Etiketa Provogue
Catalog Number PRD 7294 2
Edition details objavljeno: 27.10.2009.; izvršni producent: Stefani Scamardo; producenti: Gordie Johnson i Warren Haynes; snimano: siječanj 2009. - Willie Nelson's Pedernales Studio
Tags Gov't Mule Stefani Scamardo Warren Haynes Provogue Gordie Johnson

Gitaristički stil meni posebno dragog gitariste Warren Haynesa, opetovano je pronašao put do svih onih koji štuju njegov rad i djelovanje u bandu Gov't Mule. Prošle su pune i duge tri godine, a pred nama se konačno pojavio novi studijski album By a Thread pod okriljem izdavačke kuće Evil Teen / Provogue. Nadnevak njegovog izlaska je upravo danas 27. listopada 2009. godine.

Trebalo je eto čekati pune tri godine da bi imali prigode čuti novi album ovog respektabilnog i renomiranog banda. Frontmen i gitarista Warren Haynes, bubnjar Matt Abts, klavijaturista Danny Louis i basista Jorgen Carlsson snimili su još jedan album 11 po redu By a Thred, kojim su jasno dali do znanja da ne odustaju od svoje čvrste i beskompromisne svirke.

Ovaj puta band je snimao u Texas Hill Countryju u Pedernales studiju Willie Nelsona. I ovaj puta band pretendira čvrsti sound na najboljim temeljima Tekasa bluesa i rocka. Da, davno su to radili legendarni ZZ Top, sada jednu novu i dodatnu dimenziju tome daju upravo Warren Haynes i njegovi Gov't Mule. Od udarnih Broke Down On The Brazos i Steppin' Lightly, preko efektne Railroad Boy do čudnovate i nepredvidljive Monday Mourning Meltdown, opuštene Gordon James, standardnih pravih Gov't Mule skladbi poput: Any Open Window, Frozen Fear i Forever More do razarajuće Inside Outside Woman Blues #3 te ponovo udarne Scenes From A Troubled Mind i zatvarajuće World Wake Up. Eto, sve u svemu to bi bio moj pregled ponuđenih pjesama, koje su Gov't Mule snimili za ovaj album.

Činjenica je da sam uvijek preferirao njihov zaista poseban glazbeni izričaj. Zašto? Pa, zato što su od početka Gov’t Mule imali albume koji su zračili sirovom snagom i energijom koju su redovito uspijevali obuzdati i svesti u okvire, koji bi svakog poklonika rock glazbe ugodno iznenadili a onda i oduševili.

S razlogom ovdje tvrdim, da svakako treba potencirati činjenicu da Gov’t Mule u svom 'novom' sastavu imaju klavijaturistu Danny Louisa, koji svojim muziciranjem efektno pokriva ’background’ svake pojedine pjesme. Možda je nekadašnji kompliment nasljednika fantastične super grupe, legendarnih Creamovaca, sada još jači i intenzivniji; upravo uključivanjem klavijaturiste u band. Pojednostavljeno to je bio izuzeto dobar i efektan potez, koji je opet pridonio da i njihov prethodni album High & Mighty bude izuzetno dobro prihvaćen. Ista situacija ponovila se i ovim novim albumom By a Thread, kojeg je publika prihvatila bez ikakvih zadrški i ograda, te mu zagarantirala odličan komercijalni uspjeh. Osobno, držim da jednostavno nema razloga koji bi mogao potencirati nešto protiv albuma By a Thread.

Danas nema pretjerano puno bendova koji se svojom glazbom mogu natjecati za sam vrh r ’n’ r i rock/blues scene. Waren Haynes svojim nepobitnim talentom pridonosi da band Gov’t Mule bude pri samom vrhu i na tome mu treba odati dužno poštovanje.

Album By a Thread preporučam prvotno zato, jer je to još jedan klasično dobar rock album, a to je danas najvažnije. A za sve ostalo, informirajte se tako da nabavite album By a Thread i sami stvorite svoj sud.

Hits 492
The Holy Haunted House « The Holy Haunted House Gov't Mule Albumi Kronologija Shout! » Shout!