Length 1:11:55
Edition date Kolovoz 2006
Etiketa Blue Rose Records
Catalog Number BLU CD0505
Edition details objavljeno: 22.8.2006.; produkcija: Gordie Johnson i Warren Haynes
Tags Gov't Mule Warren Haynes Gordie Johnson Blue Rose Records

Kako sam oduvijek pretendirao gitaristički stil meni posebno dragog gitariste Warren Haynesa, koji je kao druga zamijena legendarnom Duane Allmanu znalački iskoristio vrijeme provedeno u Allman Brothers Bandu i tako stekao neprocijenjivo glazbeno – prezentacijsko iskustvo. A onda Warren Haynes i Allen Woody 1994. godine osnivaju band Gov"t Mule, koji je svakako sušta suprotnost rada i djelovanja u Allmanima. Diskografska kuća ATO 22. kolovoza ove godine, objavila je njihov deseti oficijelni album pod nazivom: "High & Mighty".

Kao što sam već napisao u samoj najavi ovog mog osvrta na zadnji studijski album Gov’t Mulea, High & Mighty, oduvijek sam pretendirao njihov zaista poseban glazbeni izričaj. Od početka i imali su albume koji su zračili sirovom snagom i energijom, koju su redovito uspjevali obuzdati i svesti u okvire, koji bi svakog poklonika rock glazbe ugodno iznenadili. A onda, 26. kolovoza 2000-te godine u hotelskoj sobi u New Yorku pronađen je mrtav Allen Woody. Došlo je do kratkotrajne stanke no, onda bend je odlučio krenuti dalje.

Album Déjà Voodoo (ATO 2004) prvi je njihov studijski uradak od Woodyjeve smrti a ista ekipa ; gitarista Warren Haynes, bubnjar Matt Abts, basista Andy Hess i još pridruženi novi član klavijaturista Danny Louis snimili su i ovaj zadnji studijski album "High & Mighty" u 2006-toj godini.

Naravno, da želim istaknuti svoje favorite, a to su: Mr. High & Mighty, Streamline Woman, Like Flies, Brighter Days i Million Miles from Yesterday

Općenito treba svakako potencirati činjenicu da Gov’t Mule u ovom sastavu uz stare članove imaju i novog klavijaturistu Danny Louisa, koji svojim muziciranjem efektno pokriva "background" svake pojedine pjesme. Možda, nekadašnji kompliment nasljednika fantastične super grupe, legendarnih Creamovaca, još je jači i intenzivniji uključivanjem klavijaturiste. Ma, to je jednostavno bio izuzeto dobar i efektan potez, koji je opet pridonio da album "High & Mighty" bude izuzetno dobro prihvaćen. Publika ga je oduševljeno prihvatila i zagarantirala mu komercijalni uspjeh. Osobno držim da jednostavno nema razloga koji bi mogao potencirati nešto protiv albuma "’High & Mighty".

Danas nema pretjerano puno bendova koji se svojom glazbom mogu natjecati za sam vrh r’n’r i rock/blues scene. Waren Haynes svojim nepobitnim talentom pridonosi da band Gov’t Mule bude pri samom vrhu i na tome mu treba odati dužno poštovanje.

Album "’High & Mighty" preporučam prvenstveno stoga što je to još jedan klasično dobri rock album a to je danas najvažnije. Za sve ostalo informirajte se tako da nabavite album "’High & Mighty" i sami stvorite svoj sud.

Hits 589
Gov't Mule Albumi Kronologija Mighty High » Mighty High