Length 2:20:11
Edition date Rujan 2013
Etiketa Provogue ‎/ Mascot Label Group
Catalog Number PRD 7406 5
Edition details objavljeno: 24.9.2013.; producenti: Gordie Johnson, Gov't Mule i Warren Haynes; izvršni producent: Stefani Scamardo; produkcija: ; snimano: 2012. - 2013.
Tags Gov't Mule Stefani Scamardo Warren Haynes Provogue Gordie Johnson

U moje ruke dospio je nosač zvuka Shout!, ovo izdanje sadrži dva diska: regularni, plus BONUS disk, a bend je Gov't Mule. Izdanje ima datum objave, 24. rujna, izdavačke kuće su Blue Note / Universal / Provogue Music Productions.

Kako im je ovo novi studijski album u zadnje četiri godine, bend je snimio 11 pjesama, od kojih je pet potpisao Warren Haynes, a ostale su zajednički potpisali Haynes, basista Jorgen Carlsson, klavijaturista Danny Louis i bubnjar Matt Abts.

Budući da Gov't Mule bivaju svako malo centar mog interesa, ni ovaj novi album nije nikakva iznimka. Dosadašnja njihova raskošna diskografija donosi nam cijelo brdo izuzetno impresivnih materijala. Njihova beskompromisna snaga plijeni pozornost poklonika moderne glazbe, bez obzira kako je netko nazivao, određivao i titulirao.

Gov't Mule oduvijek su bili sinonim za nadahnuto glazbeno iskustvo, a naravno, u to sam se osobno uvjerio puno puta. Haynes i Gordie Johnson zajednički su producirali ovaj album i tu zamjerke jednostavno nema. Od skladbe, poput No Reward, koja sadrži funky blues-rock elemente (prljava gitara, razbacane klavijature, čvrste bas linije) preko, primjerice, čak na momente i psihodelične Whisper in Your Soul i devet minutne, gradacijske Captured u najboljem maniru Haynesove gitare. Naime, kao i obično Warren inzistira da bend u sebi jednostavno nosi cijelu tu kompletnu 'furku'. Možda baš zato skladba Captured ima tu kulminaciju i ona baš tu u sebi nosi ozračje i ugođaj primjerice Down By The River - Neila Younga. Prateći, kako Gov't Mule, tako i solo radove Warrena Haynesa, naučen sam na njegovu sklonost svako malo veličanju rock i blues ikona odnosno velikana. To je, da se tako izrazim, posebna i dodatna crta njegovog glazbenog interesa i izuzetno značajna odlika njega kao čovjeka, ali i benda u cjelini. World Boss je istinska rockerica u pravom Gov't Mule maniru, a s druge pak strane, kompozicije Stoop So Low i Done Got Wise kao da donose neke nove parametre u glazbeni izričaj i prezentacijsku formu benda. Naime, za fanove prvi disk nudi brdo uzbudljivog materijala, koji zvuči sjajno. Blistavi autorski radovi, strašna svirka, otvaranje novih smjerova u cijeloj toj priči. Još možda kada bi se sve moglo ujediniti i prvi i drugi disk mislim da bi sve doslovno pucalo od snažnih, inventivnih glazbenih brojeva.

Sigurno se pitate što nam donosi BONUS DISC?

Bonus disk nam donosi još jednu novu, drugačiju dimenziju ovih 11 pjesama. Zašto? Bendu se pridružuju specijalni gosti, koji u svakoj pojedinačnoj pjesmi daju izuzetnu originalnost i zapečačenost u nepredvidljivim i jednostavno jedinstvenim aranžmanima. Neću opisivati svaku pjesmu posebno, ali ako navedem gostujuće glazbenike poimence, vjerujem da ćete znati o čemu se radi. Oni su: Dave Matthews, Steve Winwood, Jim James, Elvis Costello, Ben Harper, Grace Potter, Glenn Hughes, Myles Kennedy, Toots Hibbert, Ty Taylor i Dr. John. Ne treba puno objašnjavati što, kako i čemu su ovi glazbenici pridonjeli. Svaki od navadenih dali su svoju originalnost i nadahnuće snimajući s Gov't Mule. Rezultat? Probajte pogoditi!

Warren Haynes i Allen Woody 1994. godine osnovali su bend Gov't Mule, koji je bez ikakve sumnje utočište i sušta suprotnost rada i djelovanja u drugim glazbenim sferama, poglavito Warren Haynesa. Kada se radi o Gov't Mule onda je Warren snažno i istovremeno eksponiran i podređen u funkciji prezentacijske forme banda. Kao i uvijek, a primarna je Warrenova gitara, no ona svaki puta, na svakom novom projektu dobija još jednu dodatnu dimenziju upravo u tom prezenatcijskom smislu. Ovdje više nije riječ samo u energičnosti i eksplozivnosti, već je taj sound gitare dobio jednu novu, gotovo ležerniju konotaciju.

I zato nije čudo što samo nakon nekoliko dana po objavi albuma Shout! struka piše: For fans, the first disc has plenty of exciting material to offer, it sounds great, the writing is excellent, there are new musical directions, and, as expected, there is terrific playing throughout. After that, Gov't Mule still leads the way on disc two, but they let their friends take the vocal reigns for entirely different takes of their brand new jams.

Kada bolje razmislim to je možda i najtočniji opis svega što se ovdje zbiva.

Government Mule su moja dugogodišnja 'tiha patnja', prvenstveno zbog Warrenove gitare, a naravno tu je i cijeli bend. Kada sam negdje u listopadu 1995. godine čuo njihov nastupni album s mulom koja grize američku zastavu i prvu pjesmu Grinnin' In Your Face ostao sam PAF! Od tada pa do danas svaki njihov uradak za mene je osobno praznik, kada sve stavljam na stranu i posvećujem se ovom bendu, koji ima tako neobično snažnu energiju i tako suptilnu vibru da samo sjednem i počnem slušati, a potom se u mom tijelu počinje pripremati prava emocionalna oluja, koja svojom snagom mete sve pred sobom. I na kraju, da li uopće netko sumnja da sa fan Gov't Mule? Uopće to i ne skrivam, dapače, vrlo jasno i određeno tvrdim, ja sam VELIKI fan ovog benda i zapravo cijelog opusa Warrena Haynesa.

Hits 502
By a Thread « By a Thread Gov't Mule Albumi Kronologija Dark Side Of The Mule » Dark Side Of The Mule