Length 42:19
Edition date Prosinac 2011
Etiketa Universal Records
Catalog Number 06025 2791486 2
Edition details Datum objave: 16.12.2011. Produkcija: Keith Uddin. Snimano: 2009. - 2011.

Prije nego što je Gotye nedavno objavio svoj veliki hit Somebody That I Used To Know malo tko je uopće čuo tko je taj čovjek.

Wouter "Wally" De Backer je australski glazbenik belgijskog podrijetla i ne, nije mu ovo ni prvi album, niti prvi signl s kojim je odlučio pokoriti svjetske top liste. Gotye je glazbenik koji ima već podužu karijeru, a Making Mirrors je njegov treći studijski album. U glazbi je aktivan, vjerovali ili ne, od 2001. godine. Osim toga, mladi gospon koji nas je sve rastužio svojim hitom, također je i trećina benda The Basics iz Melbournea.

Making Mirros stoji u kategoriji indie albuma, a najviše bi ga se dalo svrstati pod eksperimentalni pop/rock. Počevši tako od istoimene pjesme koja otvara album, Making Mirrors "na prvu" djeluje čudno, ali svakako zanimljivo. Dovoljno zanimljivo da se odmah presluša cijeli album. Srećom, ostatak albuma je totalno iznenađenje. Pjesme ni ritmom ni vokalom nemaju zapravo veze jedna s drugom, ali u tome i jest čar cijelog albuma. S obzirom na veseli(ji) ritam pjesama In Your Light, Easy Way Out i Eyes Wide Open ne bi se reklo da je isti čovjek to otpjevao, napisao, a kamo li još i isproducirao sve.

Mjesta na albumu ima za svakakvu publiku. Oni koji su sentimentalniji svakako će "pasti" na pjesme Give Me a Chance, Save Me te svakako na glavnu kariku cijelog albuma, Somebody That I Used To Know. Da ne budemo licemjerni, ni ja nisam čula tko je Gotye do te pjesme. Sva sreća pa je dotičnu odabrao jedan australski radio te je u nekoliko tjedana postala dio svake radijske stanice i top lista na svijetu. Također, svatko će se u toj pjesmi pronaći. Jer, naravno, svatko odmah vjerojatno provjeri i tekst te, ako već nije, sjeti se dotičnog nekog koga je znao prije i tko mu je trenutačno samo "osoba koju je poznavao nekad prije". Duet s Kimbrom pjesmi je totalno "sjeo", jer je ženski vokal definitivno dao dozu šarma pjesmi.

Making Mirrors možda djeluje kao depresivni album, ali bolje provjerite. Gotyeov eksperimentalni duh primijeti se u svakoj pjesmi. To što je jedan hit od njega napravio svjetski poznatog glazbenika, ne znači da od njega nećemo dobivati još zanimljivih stvari. Čovjek očito voli i elektroniku te samo ovaj album iz pjesme u pjesmu postaje sve "čudniji". Ako volite ekspreimentirati s glazbom, album je čista petica. A ukoliko vas više zanimaju samo hitovi, Gotye će svakako još neko vrijeme biti sveprisutan na top listama. Uživajte!

Đurđica Sarjanović

Hits 628