Dodano Srijeda, 29 Prosinac 2021
Length 59:15
Edition date Lipanj 2021
Etiketa Zabap Music
Edition details objavljeno: 18.6.2021.
Tags Julian Gerstin Zabap Music

Akademski obrazovani multiinstrumentalist i glazbeni pedagog Julian Gerstin je novi album posvetio svojim nedavno preminulim učiteljima i uzorima: bubnjaru Milfordu Gravesu (on je ipak prvenstveno udaraljkaš) i pijanistici Diane Moser. Osim toga on je i etnomuzikolog koji svoje znanje i iskustvo s tog područja koristi i za ostvarenje svojih projekata, pa i za ovaj album koji je prožet latino i afro ritmovima. U tom kontekstu inače je suvoditelj latino jazz i samba ansambla, a svoje je znanje na tom području obogaćivao istražujući tradicijsku i popularnu glazbu mnogobrojnih država: Gane, Kube, Martinika, Brazila Nigerije, Južne Afrike, Trinidada, Jamajke, Meksika i drugih. Osim toga njegov je interes doista širok, a kreće se od ranog jazza u vidu pleh glazbe New Orleansa do avangardnog eksperimentalizma. Također, Gerstin je skladatelj koji je za ovaj album napisao sve osim jedne skladbe. Na ovom izdavanju, osim kao skladatelj i tekstopisac, javlja se kao aranžer, kongist, timbalero, marimbist, bubnjar, udaraljkaš, klavirist i vokalist. Za snimanje je angažirao čak osamnaest glazbenika, no koristio ih je u manjim ansamblima raznih formacija, ovisno o karakteru pojedine skladbe, a one su pisane u uvjetima pandemije kad su bile smanjene mogućnosti koncertiranja. Shodno tome svaki je glazbenik snimao zasebno, a tonac je poslije objedinio te snimke u smislene cjeline. Zapravo toliko su skladne da je nemoguće osjetiti o kakvom se procesu snimanja radilo. Također osjetio je potrebu da skladbe, za razliku od onih što ih svira sa svojim stalnim sastavom, zrače pozitivnim vibracijama, optimizmom, karnevalskim ugođajem.

Hits 825
The Old City « The Old City Julian Gerstin Albumi Kronologija

Umskiptar Umskiptar