Length 1:00:45
Edition date Siječanj 2021
Etiketa Grassvita Music
Catalog Number GM0001
Edition details objavljeno: 15.1.2021.; snimano: Wright Way Studios in Baltimore, Maryland, SAD
Tags Grasso-Ravita Jazz Ensemble Grassvita Music

Ovaj je album plod suradnje dvojice baltimorskih gitarista: Skipa Grassoa i basista Phila Ravite. Grasso je stjecao iskustvo u raznim situacijama, od solo svirki do onih s orkestrima, a aktivan je i kao glazbeni pedagog, kao profesor na Sveučilištu Mount Saint Mary, ali i privatno. Također, objavio je dvije knjige transkripcija gitare: “Vital Blues Guitar: Freddie King” i “Vital Blues Guitar: Gatemouth Brown”. Osim toga svirao je s renomiranim ansamblima u baltimorskom okružju, baš kao i kontrabasist i bas gitarist Phil Ravita koji, poput Grassoa, također daje doprinos kao glazbeni pedagog. Impresivna je lista jazz glazbenika s kojima je Ravita surađivao. Među ostalima to su Bobby Shew, Jimmy Heath Claudio Roditi, Kim Nazazrain i Steve Wilson. Poznat je po stilskoj svestranosti te kao vođa sastava, ali i nagrađivani skladatelj. Zbir svih tih njihovih iskustava očituje se u glazbi koju su sa sastavom što ga vode zajedmo snimili za album “Jagged Spaces”. Uz njih kvintet čine tenor i sopran saksofonist Benny Russell, pijanist Greg Small i bubnjar Nuc Vega. Grasso i Ravita su ih u zajednički sastav okupili 2018., nakon što su obojica izrazili želju da pokrenu projekt koji bi se zasnivao na originalnoj glazbi članova, baš kao što su činili njihovi idoli, slavni postbop jazzisti. Doista, svi članovi sastava, osim Vege, autori su skladbi koje su uvrstili na CD. Uvježbavali su ih na probama i koncertima u protekle tri godine, razvijajući vlastiti glazbeni izraz. Zato su na snimanje došli potpuno uigrani i željni zajedničkog muziciranja kroz koje su svoje težnje mogli ispoljiti i u nadahnutim, nesputanim improvizacijama.

Hits 1699