Length 40:38
Edition date Listopad 2014
Etiketa Happy Mel Boopy Touring Co.
Catalog Number HMBT001
Edition details Objavljeno: 7. 10. 2014.; produkcija: Jeffrey Bluestein
Tags Macy Gray Jeffrey Bluestein

Američka R&B i soul pjevačica, kantautorica, glazbenica, producentica, glumica, sve je to Macy Gray koja je nakon velikih uspjeha s debi albumom On How Life Is i hit singlom I Try, nagrađenim Grammyem 1999.  postala poznata u cijelom svijetu. Iz ne tako jasnih razloga, nikada više nije doživjela veliko priznanje, kao  niti medijsku pozornost, a kontinuirano stvara već petnaest godina. Njenu karizmu krasi prepoznatljivi, neponovljivi promukli glas i pjevački stil koji podsjeća na Betty Davis i Billie Holiday.  Zadnja dva izdanja bila su u 2012., među kojima je album Covered, gdje se Macy okušala u raznim interpretacijama od Eurythmicsa do Metallice i Radiohada te album u čast Steveja Wondera, kada je izvela cijeli njegov Talking Book. The Way, njen osmi studijski album pravo je osvježenje kao povratak s autorskim materijalom koji zaista zvuči originalno.

Album započinje južnjačkom soul pjesmom Stoned čije ime sve govori, a  Maycin hrapavi glas donosi intimnu atmosferu i uvodi u album koji je ispunjen osobnim tekstovima o njenom životu i emotivnim doživljajima. Već  je iduća stvar Bang Bang sa snažnim rock riffovima Jasona Hilla teški i senzualni blues koji vrišti seks. Budući da je  Macy album zamislila kao glazbu za odrasle koje nedostaje na tržištu, tekstovi pjesama su otvoreni i iskreni isječci života ove četrdesetpetogodišnje pjevačice, bez priklanjanja publici neke određene dobi.

Dok su ostale stvari puno teže ili jednostavno previše bezobrazno direktne i osobne, vesela, živahna i moderna funky- disco stvar Hands je plesna i zabavna te na neki način odudara od ostatka albuma. Jedna od najmoćnijih pjesma na albumu je I Miss the Sex u kojoj Gray svojim karizmatičnim vokalom uvjerljivo prenosi emocije koje nikada nisu crno-bijele kada je u pitanju ljubav i seks. Osim fantastičnog vokala, čaroliju čine jazzy bas linija i kreativni synthovi, koji zvuku daju groove.

Nešto nježnijih emocija upotpunjenih čelom, violinom i violom, možete doživjeti na soul stvari First Time, koja jednostavno govori o ljubavi. Druga klasična soul stvar na albumu je Queen of the Big Hurt, također s orkestralnim zvukom i fantastičnim backovima.

Druga polovica albuma započinje inspirativnom i intimnom The Way na koju je savršeno sjeo old school zvuk trube Mauricea Browna, a govori o njenoj potrazi za pravim putom, borbom s narkoticima, nadi, ljubavi i egzistencijalnim pitanjima.

Osma stvar na albumu je pomalo funky, Me with you koju pojačavaju zborski backovi i synthovi, a  slijedi je iznimno radio-friendly, melankolična, bluesy-pop Need You Now. Album završava pjesmom Life koja podiže raspoloženje i daje pozitivnu vibru, apostrofirajući  „Life is beautiful!“

The Way je dugo iščekivani autorski album koji miješa žanrove od soula i R&B, pa do rocka i bluesa. Fanovi će sigurno uživati u njegovoj iskrenosti i emotivnoj ekspresiji , a možda joj upravo ovaj album donese veću pažnju glazbenih urednika i bude njen pravi povratak na vrh.

Katarina Funarić

Hits 1347
Covered « Covered Macy Gray Albumi Kronologija Stripped » Stripped